Η πολιτεία οφείλει να προστατεύσει την ελληνική ακτοπλοΐα και τον τουρισμό

Η πολιτεία οφείλει να προστατεύσει την ελληνική ακτοπλοΐα και τον τουρισμό

2
Η πολιτεία οφείλει να προστατεύσει την ελληνική ακτοπλοΐα και τον τουρισμό

Με ανησυχία παρακολουθεί το Ναυτικό επιμελητήριο Ελλάδος τα φαινόμενα παρεμπόδισης της ελεύθερης διακίνησης επιβατών, φορτίων και πλοίων, από την απεργία που πραγματοποιεί η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Στην ανακοίνωσή της η διοίκηση του ΝΕΕ επισημαίνει ότι από τις 30 Μαΐου είχε εκφράσει τη δικαιολογημένη αντίθεση του πρός τους αρμόδιους υπουργούς ενώ η σημερινή παρεμπόδιση της εκτέλεσης προγραμματισμένων δρομολογίων προκαλεί ανυπέρβλητα προβλήματα στις θαλάσσιες συγκοινωνίες.

Το ΝΕΕ καλεί και πάλι την Πολιτεία για την εφαρμογή της εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας πού αφορούν τη διακίνηση επιβατών, πλοίων, φορτίων όπως και το δικαίωμα στην εργασία που προστατεύεται από το Σύνταγμα της χώρας μας.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης, ότι οι σημερινές συγκυρίες επιτάσσουν ακόμα περισσότερο νά διαφυλαχθούν οι τομείς εκείνοι της οικονομικής δραστηριότητας που μπορούν να συμβάλλουν στην αναστροφή της αρνητικής πορείας της χώρας.

«Η ελληνική ακτοπλοΐα και ο τουρισμός ευρύτερα, αποτελούν εθνικά κεφάλαια, που οφείλουμε όλοι, με πρώτη την Πολιτεία, να προστατεύσουμε από περιστατικά αυθαιρεσίας και αναρχίας» καταλήγει η ανακοίνωση του Επιμελητηρίου.

Από τη μεριά της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία σε χθεσινή έκτακτη συνεδρίασή της αποφάσισε με μυστική ψηφοφορία να πραγματοποιήσει 24ωρη Παναττική Απεργία των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων , την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011, με έναρξη την 00.01 της 30-6-2011 και λήξη την 24.00 της ιδίας ημέρας.

Η διοίκηση της Ομοσπονδίας υποστηρίζει ότι έλαβε την απόφαση αμέσως μετά την απόφαση της κυβέρνησης να συμπεριλάβει διατάξεις στο άρθρο 44 του σχεδίου νόμου «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής Μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015» τα κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα των Ελλήνων ναυτεργατών, τα οποία, σύμφωνα με την ανακοίνωση «διαμορφώθηκαν ύστερα από σκληρούς, αλλεπάλληλους αγώνες και θυσίες δεκαετιών».

«Με την παραπάνω νομοθετική «ρύθμιση» καταργούνται ουσιαστικά όλες οι διατάξεις του Ν. 3075/2002 που προβλέπουν, εκτός των άλλων, όλες τις αναπροσαρμογές και τις αυξήσεις των συντάξεων του ΝΑΤ ενώ παράλληλα επέρχεται περαιτέρω μείωση των συντάξεων των απόμαχων ναυτεργατών κατά 6% αναδρομικά από 1/1/2011.

Επιπλέον στο ίδιο άρθρο προβλέπεται και πρόσθετη παρακράτηση μηνιαίας εισφοράς για τους συνταξιούχους του ΝΑΤ που δεν έχουν συμπληρώσει το 60ο έτος της ηλικίας τους!!! Δηλαδή καταργούνται τα αυτονόητα που προέρχονται από την ιδιομορφία του ναυτικού επαγγέλματος, αφού είναι σύνηθες ο ναυτικός να εισέρχεται σε νεαρή ηλικία στο επάγγελμα και ύστερα από χρόνια σκληρής δουλειάς και θαλάσσιας υπηρεσίας να θεμελιώνει δικαίωμα συνταξιοδότησης πριν την συμπλήρωση των 60 ετών» .

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.