
Ερώτηση για τα οδοιπορικά έξοδα για τις μηνιαίες περιπολίες των πλωτών μέσων του και τις
αποσπάσεις 250 στελεχών Λιμενικού Σώματος κατέθεσε στη Βουλή ο υπεύθυνος τομέα Εμπορικής Ναυτιλίας της Ν.Δ.., Γιάννης Πλακιωτάης.
Η ακριβής ερώτηση είναι:
«Η κυβέρνηση του Πα.Σο.Κ –παρά την αντίθετη προεκλογική της δέσμευση- προχώρησε τόσο στη διάλυση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, όσο και στη σταδιακή απαξίωση του Λιμενικού Σώματος το οποίο τελικά υπάγεται στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Διότι είναι αναμφισβήτητο ότι το Λιμενικό Σώμα διανύει περίοδο σοβαρότατων προβλημάτων και πρωτόγνωρων κλυδωνισμών, για τις οποίες δυστυχώς ευθύνεται η ίδια η κυβερνητική πολιτική, είτε με λανθασμένες πολιτικές είτε με παραλείψεις.
Μια τέτοια περίπτωση, η οποία μόνο απορία προξενεί, είναι το γεγονός ότι η υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη δεν αποδέχεται την αποκατάσταση των οδοιπορικών εξόδων για τις μηνιαίες περιπολίες των πλωτών μέσων του Λιμενικού Σώματος. Ως επιχείρημα της άρνησης της εν λόγω υπηρεσίας ορίζεται μια παλαιά υπουργική απόφαση η οποία μετά από αρκετά χρόνια κρίνεται ως «μη επαρκής».
Την ίδια μάλιστα στιγμή, τα παρατράγουδα στο Λιμενικό Σώμα συνεχίζονται, εφόσον –σύμφωνα με πληροφορίες- οι αποσπάσεις 250 στελεχών επιλεκτικά μετατράπηκαν εντός του περασμένου Απριλίου σε τακτικές μεταθέσεις κατά παράβαση και κατ’ εξαίρεση της κείμενης νομοθεσίας που προβλέπει τη διενέργεια τακτικών μεταθέσεων εντός του Μαΐου.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:
Ποια είναι η υπουργική απόφαση η οποία κρίνεται «μη επαρκής» και για ποιο λόγο;
Είχαν προκληθεί ξανά αντίστοιχα προβλήματα από την «ανεπάρκειά» της;
Με πρωτοβουλία τίνος συνεκλήθη το συγκεκριμένο συμβούλιο κρίσεων; Ελέγχθηκε η ηγεσία του Λ.Σ για την παράβαση της κείμενης νομοθεσίας;
Για ποιο λόγο έπρεπε να γίνουν επιλεκτικά μεταθέσεις το μήνα Απρίλιο και όχι κανονικά το Μάιο; Οι συγκεκριμένες μεταθέσεις επιβάρυναν τον προϋπολογισμό και αν ναι, πόσο;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνέχεια στο μπαράζ των διεθνών συμφωνιών με επίκεντρο τις προμήθειες υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) έδωσαν πρόσφατα Petronas και Venture Global. Συγκεκριμένα, η Petronas, μέσω…
Με μια φαντασμαγορική τελετή, η Royal Caribbean καλωσόρισε πρόσφατα το νεότευκτο «Star of the Seas» στον στόλο της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το «Star…
Περιορισμένες ήταν οι πρόσφατες μεταβολές στη ναυλαγορά των LNG carriers, με τις προκλήσεις να επιμένουν. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Οι εξελίξεις στον χάρτη του παγκόσμιου εμπορίου κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου του 2025 βρίσκονται στο επίκεντρο της πρόσφατης έκθεσης «Global Trade Update»…
Συνέντευξη του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναυάρχου Λ.Σ. Τρύφωνα Κοντιζά
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ