
Δύο ερωτήσεις κατέθεσε στο Κοινοβούλιο ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής Α΄ Πειραιά και Νήσων του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού κ. Βαΐτσης Αποστολάτος.
Η πρώτη προς την υπουργό Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου είχε ως θέμα το «Ράλλειο Σχολείο Πειραιά»:
“Μεγάλο ζητούμενο για τον Πειραιά παραμένει η επανέναρξη των εργασιών στο υπό ανέγερση κτίριο της Ραλλείου στην οδό Γρηγορίου Λαμπράκη και Πειραιώς. Σύμφωνα με τα σχέδια, πρόκειται για ένα σχολείο με πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως φωτοβολταϊκά και υβριδικά συστήματα. Το συγκεκριμένο κτίριο θα αναβαθμίσει την εικόνα των σχολικών εγκαταστάσεων και θα αποτελέσει πρότυπη βιοκλιματική σχολική μονάδα. Ο Δήμος Πειραιά, με τη σύμφωνη γνώμη της πλειονότητας των πολιτών, ζητούν την επανέναρξη των εργασιών, ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα οι νέες εγκαταστάσεις του Ραλλείου Σχολείου Πειραιά.
Συνεπώς ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:
Σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε να συνεχιστεί και ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν η ανέγερση των νέων εγκαταστάσεων του Ραλλείου Σχολείου Πειραιά;
Και η δεύτερη προς τον υπουργό Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Γιάννη Διαμαντίδη είχε ως θέμα την «απαραίτητη η πρακτική άσκηση των σπουδαστών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού».
«Θλιβερό είναι το φαινόμενο οι νέοι σπουδαστές των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού να μην έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν την πρακτική-υποχρεωτική εκπαίδευσή τους σε πλοίο, παρά τον μεγάλο αριθμό αιτήσεων. Δεδομένης της σοβαρής έλλειψης Ελλήνων αξιωματικών, αφού οι νέοι δεν επιλέγουν εύκολα αυτό το επάγγελμα,
Συνεπώς ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
Δεσμεύεται ότι θα εξετάσει το θέμα της προσέλκυσης και παραμονής των νέων στο ναυτικό επάγγελμα με την παροχή περισσότερων κινήτρων;
Σε ποιες ενέργειες θα προβεί για την επίλυση του σοβαρότατου προβλήματος της έλλειψης δυνατότητας εκτέλεσης πρακτικής άσκησης των νέων σπουδαστών στο Ναυτικό;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ