
Η εβδομάδα που πέρασε προσέφερε αρκετές ειδήσεις αναφορικά με επενδυτικά σχέδια στους Ευρωπαϊκούς λιμένες.
Ξεκινώντας με το λιμάνι του Κόπερ, το οποίο εξασφάλισε δάνειο 35€ εκ. από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τον εκσυγχρονισμό του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων. Το project αφορά την επέκταση του τερματικού σταθμού και την αγορά νέου εξοπλισμού, αυξάνοντας την χωρητικότητα του τερματικού σταθμού. Το λιμάνι του Κόπερ αποτελεί προτεραιότητα για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και ειδικότερα για τον άξονα 6 (σιδηροδρομική γραμμή Λιόν – Τεργέστη – Κόπερ – Λιουμπλιάνα – Βουδαπέστη – σύνορα Ουκρανίας).
Στην Ισπανία, η εταιρεία διαχείρισης τερματικών σταθμών Noatum (Ισπανία) αγόρασε το 50% της εταιρείας Agencia Marítima de Consignaciones terminal (Agemasa), η οποία δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Μπιλμπάο, από την Πορτογαλικών συμφερόντων εταιρεία Orey Group. Το τίμημα της συμφωνίας ανήλθε σε 4,2€ εκ. ενώ στόχος της Noatum είναι η αγορά και του υπόλοιπου 50%. Η Agemasa είναι λιμενικός τερματικός σταθμός που εξυπηρετεί όλα τα είδη φορτίων. Ο τερματικός σταθμός διαθέτει σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και σύγχρονα συστήματα πληροφορικής και πληροφοριών. Ο τερματικός σταθμός εξειδικεύεται στην διαχείριση προϊόντων χάλυβα, αλλά και γενικού φορτίου. Η Noatum έχει επιχειρηματική παρουσία σε τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στους λιμένες Μπιλμπάο, Βαλένθια, Μάλαγα και Λας Πάλμας. Επίσης η εταιρεία συμμετέχει στο μεγαλύτερο car terminal της Μεσογείου, καθώς και σε τερματικούς σταθμούς γενικού και χύδην ξηρού φορτίου στους λιμένες Σανταντέρ, Καστελόν και Σαγκούντο.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ