
Το Sevenseas (7seasfund.com), επενδυτικό Fund με έδρα το Λουξεμβούργο, ανακοίνωσε την Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 ότι ήρθε σε συμφωνία με την ελβετική Banque Heritage S.A. για την τοποθέτηση νέων κεφαλαίων στο Fund. Σκοπός του επενδυτικού αυτού σχήματος, συμφερόντων των εταιρειών Diamantis Pateras Maritime Limited και Nautilus Energy Management Corp., είναι η προσέλκυση πρόσθετων επενδυτικών κεφαλαίων, μέσω της θυγατρικής της 7Seas One, προκειμένου αυτά να επενδυθούν σε πλοία ξηρού φορτίου ηλικίας από 4 έως 10 έτη.
O Άκης Τσιριγκάκης, CEO του Sevenseas δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας με την Banque Heritage, καθώς βλέπουμε έναν συνεργάτη στην προσπάθειά μας να ιδρύσουμε το Fund μας ως μια μακροπρόθεσμη πλατφόρμα για επενδύσεις στον ευρύτερο ναυτιλιακό κλάδο. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Fund και η καινοτόμος στρατηγική του όσον αφορά στην αντιστάθμιση του κινδύνου, διαφοροποιεί το Sevenseas από τα άλλα επενδυτικά όργανα στον κλάδο».
Από την πλευρά του, ο Marcos Esteve, CEO της Banque Heritage, τόνισε: «Το διεθνές επενδυτικό περιβάλλον αλλάζει με αμείωτο ρυθμό. Η Banque Heritage μέσω της ομάδας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων αναζητεί συνεχώς νέες επενδυτικές επιλογές που θα συμπληρώσουν τις παραδοσιακές, αλλά και εναλλακτικές μορφές επενδύσεων. Oι επενδύσεις σε πραγματικά περιουσιακά στοιχεία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που θα συνεργαστούμε με το Sevenseas Fund στη διαδικασία συγκέντρωσης περιουσιακών στοιχείων. Ελπίζουμε ότι, από κοινού, θα καταφέρουμε να συγκεντρώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα κεφάλαια με σκοπό να επιτύχει το εγχείρημά μας».
Το Sevenseas είναι ένα Umbrella Fund που έχει στόχο να επενδύει σε διάφορους τομείς της ναυτιλίας, ανάλογα με την προοπτική τους και τις τάσεις της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική πορεία καταγράφουν οι αξίες των VLCCs σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το κόστος παραγγελίας ενός VLCC…
Σταθερές είναι οι πρόσφατες τάσεις στη ναυλαγορά των LPG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Νέες κυρώσεις στα πλοία του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας επέβαλε πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια προσπάθεια του Λονδίνου να εντείνει την πίεση κατά…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk (Maersk) προειδοποίησε την Πέμπτη 8 Μαΐου ότι η εντεινόμενη γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου εμπορικού πολέμου ενδέχεται…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση και η στροφή της ναυτιλίας προς εναλλακτικές μορφές καυσίμων και πρόωσης δεν αποτελεί πλέον μια μελλοντική προοπτική, αλλά ένα επιτακτικό ζήτημα…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια σχεδόν 200 ναυτικών και περισσότερων από 15 πλοίων, που είχαν εγκλωβιστεί για αρκετές εβδομάδες στα ανοικτά του λιμένα Ρας…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ