
Την αναστολή των επενδυτικών σχεδίων της σε διυλιστήρια στο Ιράν ανακοίνωσε κορεατική εταιρεία λόγω του απροσδόκητα αυξημένου κόστους εξαιτίας της επιβολής κυρώσεων εκ μέρους των ΗΠΑ στην χώρα της Μέσης Ανατολής.
Η κορεατική κατασκευαστική εταιρεία Daelim Industrial Co. συνήψε τον Μάρτιο του 2017 συμφωνία με την ιρανική πετρελαϊκή εταιρεία Esfahan Oil Refining Company για την κατασκευή έργων επέκτασης και βελτίωσης σε διυλιστήριο στο Ισφαχάν του Ιράν, 400 χλμ. νότια της Τεχεράνης, με το συνολικό ποσό της επένδυσης να έφτανε τα 2 δις δολάρια.
Ωστόσο, σύμφωνα με ανακοίνωση της κορεατικής εταιρείας «(η συμφωνία) ακυρώνεται εξαιτίας του αυξημένου κόστους που προέκυψε από εξωτερικές συνθήκες που επιδείνωσαν το επενδυτικό πλάνο, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών κυρώσεων στο Ιράν». Η εταιρεία είχε ήδη προβεί σε συμφωνία με χρηματοδοτικούς και τραπεζικούς οργανισμούς τόσο στην Νότια Κορέα όσο και διεθνώς, για την υλοποίηση της επένδυσης. Όμως, η πρόσφατη επιβολή κυρώσεων από τις ΗΠΑ οδήγησε τις εταιρείες χρηματοδότησης σε αναδίπλωση.
Στο ίδιο κλίμα, μια αντίστοιχη συμφωνία Νότιας Κορέας-Ιράν τίθεται υπό επαναδιαπραγμάτευση σχετικά με την κατασκευή ενός νέου διυλιστηρίου, συνολικής αξίας 3,6 δις δολαρίων μεταξύ της κορεατικής Hyundai Engineering και της ιρανικής Ahdaf Investment Company.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ABEDIN TAHERKENAREH
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ