
Ένα ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό (self-trucking) κινέζικης κατασκευής, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές του στο κινεζικό λιμάνι Tianjin στις 12 Απριλίου 2018.
Το φορτηγό, εξοπλισμένο με ραντάρ λέιζερ, κάμερα υψηλής ευκρίνειας και έξυπνες υπολογιστικές ικανότητες, ολοκλήρωσε λειτουργίες όπως οδήγηση, στάθμευση, φόρτωση και εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων όπως επίσης και ανταπόκριση σε οδοφράγματα.
“Η επιτυχημένη δοκιμή σηματοδοτεί την πρόσφατη πρόοδο της Κίνας στην ανάπτυξη self-driving φορτηγών για λιμενικές επιχειρήσεις, οι οποίες θα συμβάλουν στην ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) υψηλής τεχνολογίας”, δήλωσε ο Zhu Lianyi, εκπρόσωπος της Tianjin Port (Group) Co Ltd.
To φορτηγό που αναπτύχθηκε από κοινού από τις εταιρίες Τianjin Port (Group) Co Ltd, China National Heavy-Duty Truck Group Co Ltd και Tianjin TruckTech Company διαθέτει ένα σύστημα οδήγησης παγκόσμιας κλάσης και έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα 120 χιλιομέτρων την ώρα μεταφέροντας πλήρες φορτίο.
Ο Zhang Tianlei, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Tianjin TruckTech, δήλωσε ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο φορτηγό μπορεί να εξασφαλίσει καλή απόδοση τη νύχτα, όπως επίσης και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες (ομίχλη, βροχή και χιόνι).
Σύμφωνα τέλος με το Υπουργείο Μεταφορών της Κίνας το λιμάνι της Tianjin κατέγραψε throughput άνω των 15 εκατ. τυποποιημένων εμπορευματοκιβωτίων το 2017 και έχει ως στόχο να αυξήσει τον αριθμό αυτό σε 18 εκατ. το 2020, με τις αυτοματοποιημένες αποβάθρες εμπορευματοκιβωτίων να είναι η μελλοντική τάση για την ανάπτυξη των λιμένων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η οικογένεια του αείμνηστου Κωνσταντίνου Ι. Λύρα προέβη σε δύο σημαντικές δωρεές προς τον Δήμο Οινουσσών. Συγκεκριμένα, οι δωρητές διαθέτουν δύο ακίνητα σε κεντρικά…
Την ευκαιρία να συμμετάσχει στην 83η συνεδρίαση της Marine Environment Protection Committee (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), είχε η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος…
Το Κίεβο είναι έτοιμο να υπογράψει συμφωνία για τα ορυκτά με την Ουάσινγκον και αυτό ενδέχεται να γίνει αργότερα σήμερα, σύμφωνα με πηγές. «Νομίζω…
Το φράγμα των 6.500 πλοίων έσπασε ο στόλος των containerships, με τη μεταφορική του ικανότητα να ξεπερνά τα 31,1 εκατ. TEUs. Tην ίδια ώρα,…
Με την εστίαση του Ντόναλντ Τραμπ στα ορυκτά καύσιμα, και δη στο πετρέλαιο, οι κολοσσοί ενέργειας των ΗΠΑ δρομολογούν νέες επενδύσεις διεθνούς κλίμακας. Ειδικότερα,…
Η πρόωση υποβοηθούμενη από τον άνεμο, σε συνδυασμό με 100% βιοκαύσιμο, μειώνει σημαντικά το ανθρακικό αποτύπωμα. Χάρη στην εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών αιχμής, το…
Η εποχικότητα συχνά επιδρά ποικιλοτρόπως στις επιδόσεις της ναυλαγοράς των bulk carriers. Ειδικότερα, το διάστημα Απριλίου-Μαΐου συνιστά μια μεταβατική περίοδο για την αγορά, η…
Πτώση 12% στις τιμές βασικών εμπορευμάτων το 2025 και ένα επιπλέον 5% για το 2026 βλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα εν μέσω εξασθένησης της οικονομικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ