
Ο όμιλος Hyundai Heavy Industries (HHI), με την υποστήριξη του LR, ανταποκρίνεται στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της παγκόσμιας προσφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μετά την εισαγωγή των ορίων που αφορούν τις εκπομπές NOx και SOx από τον IMO, πρωτοπορώντας στην ανάπτυξη καινοτόμων σχεδιασμών πλοίων.
Αυτό το Δεκέμβριο το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD), μέλος του ομίλου HHI, πρόκειται να παραδώσει το μεγαλύτερο πλοίο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 50,000 dwt, το οποίο θα φέρει μια δεξαμενή για την αποθήκευση του LNG κατασκευασμένη από μαγγάνιο. Η HHI υπέγραψε επίσης πρόσφατα σύμβαση για την κατασκευή του πρώτου παγκοσμίως δεξαμενόπλοιου κατηγορίας Aframax που θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG.
Νωρίτερα φέτος, η HHI και o LR ανακοίνωσαν ένα κοινό αναπτυξιακό έργο για τη σχεδίαση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 180.000 dwt. Το στάδιο του σχεδιασμού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το έργο βρίσκεται στη διαδικασία της έγκρισης.
Επιπλέον, οι εταιρείες Woodside, Anangel, GE, ο LR και η HHI θα συμμετέχουν σε ένα κοινό πρόγραμμα για την ανάπτυξη ενός Very Large Ore Carrier (VLOC), χωρητικότητας 250.000 dwt, το οποίο θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG και θα επιχειρεί στη γραμμή εμπορίου σιδηρομεταλλευμάτων μεταξύ Αυστραλίας-Ασίας.
Ο κ. Hyung Kwan Kim, Senior Executive Vice President της HHI ανέφερε: «Πιστεύουμε ότι το έργο μας για τη δημιουργία φιλικών προς το περιβάλλον σχεδιασμών είναι περισσότερο μια αποστολή παρά μια επιλογή, η οποία θα οδηγήσει σε μια καθαρότερη ναυτιλιακή βιομηχανία και έναν πιο «πράσινο» κόσμο. Ελπίζουμε ότι ο πρώτος ευεργετούμενος αυτής της προσπάθειας θα είναι η ναυτιλιακή βιομηχανία. Είναι πάντα ήταν μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με τον LR.»
Φωτό: lr.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αποστολή των Ναυτικών Χρονικών στο Λονδίνο Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Iουνίου η ετήσια γενική συνέλευση των μελών του Greek Shipping Co-operation Committee (γνωστού ως…
Περισσότεροι από 260 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μετά την συντριβή αεροσκάφους της Air India, γεγονός που αποτελεί τη μεγαλύτερη αεροπορική τραγωδία της τελευταίας…
Την ανάπτυξη της στην Ευρώπη, συνεχίζει η American Airlines προσθέτοντας ένα ακόμη δρομολόγιο στο ελληνικό δίκτυό της με την εισαγωγή της εποχικής σύνδεσης μεταξύ…
Άνοδο καταγράφει η ναυλαγορά των Capesizes τις τελευταίες εβδομάδες, μετά τη «ραθυμία» του Απριλίου και του Μαΐου. Η συγκεκριμένη άνοδος οδηγείται κυρίως από την…
To μεταφορικής ικανότητας 16.592 TEUs «Axel Maersk» παρέλαβε πρόσφατα η Maersk, επισφραγίζοντας την «πίστη» της στις δυνατότητες της μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου. Αξίζει να…
Σημαντική πτώση καταγράφουν οι ευκαιρίες απασχόλησης, καθώς τα περιοριστικά μέτρα Τραμπ πλήττουν το διά θαλάσσης εμπόριο και έναν σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για την περιφερειακή…
Επένδυση ύψους $19,25 δισ. για την ανάπτυξη ενός νέου πυρηνικού εργοστασίου στη νοτιοανατολική Αγγλία δρομολογεί το Λονδίνο, όπως ανακοίνωσε η βρετανική κυβέρνηση, στο πλαίσιο…
Η CLPe Holdings, θυγατρική της εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας CLP με έδρα το Χονγκ Κονγκ, και η κρατική πετρελαϊκή China National Offshore Oil Corporation (CNOOC)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ