
H BP εκτιμά πως οι τιμές πετρελαίου θα κινηθούν από $45 έως και $55 το βαρέλι για το έτος 2018.
Σημειώνεται πως η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου διαμορφώνεται στα 95,3 εκ. βαρέλια ανά ημέρα για το 2017, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις του Brian Gilvary, οικονομικού διευθυντή του βρετανικού κολοσσού BP, είναι πιθανή η αύξηση της ζήτησης για το 2018 κατά 1,5 εκ. βαρέλια ανά ημέρα.
Παρά την ανάκαμψη της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2017 και τις προσδοκίες για την περαιτέρω αύξηση της ζήτησης για το 2018, η μέση τιμή του μπρεντ αναμένεται να παραμείνει σταθερή, λόγω της σημαντικής αύξησης της σχιστολιθικής παραγωγής πετρελαίου από τις ΗΠΑ.
Σημειώνεται πως η μέση τιμή του πετρελαίου μπρεντ διαμορφώθηκε στα $51,71 το βαρέλι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017, ενώ σήμερα βρίσκεται λίγο χαμηλότερα από τα $53 το βαρέλι.
Σύμφωνα, μάλιστα, με δήλωση του διευθύνοντα συμβούλου της BP, Bob Dudley, τον περασμένο Ιούλιο, τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας γίνονται με βάσει εκτιμήσεις ότι η μέση τιμή του πετρελαίου θα κυμανθεί για την επόμενη πενταετία στα επίπεδα των $50 το βαρέλι.
Φωτο: Flickr/ Rennett Stowe
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Η Ελλάδα, μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες προσπάθειες των τελευταίων ετών, έχει καταστεί μείζων ενεργειακός κόμβος, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εθνική και ευρωπαϊκή ενεργειακή διαφοροποίηση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ