Page 150 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - May 2021
P. 150
ΕΡΕΥΝΑ
Η σχέση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το Instagram και το Youtube φαίνεται να είναι τα προτιμητέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους
νέους σπουδαστές, καθώς το 86% του δείγματος τα επισκέπτεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομά-
δα, ενώ ακολουθεί το Facebook (67%). Το παρακάτω διάγραμμα επιβεβαιώνει πως η νέα γενιά προτιμά
να λαμβάνει μηνύματα με τη μορφή εικόνων ή και βίντεο και σταδιακά απορρίπτει καθιερωμένα μέσα
όπως το Facebook. Μόλις το 2% των σπουδαστών επισκέπτονται τακτικά το Twitter και το LinkedIn.
Διάγραμμα 23
Διάγραμμα 23 Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) χρησιμοποιείτε τακτικά;
Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) χρησιμοποιείτε τακτικά;
Instagram 86%
Youtube 86%
Facebook 67%
Viber 11%
Snapchat 6%
Άλλο 5%
WhatsApp 3%
Pinterest 3%
Twitter 2%
LinkedIn 2%
Tinder 0%
0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
Το 10% των πρωτοετών σπουδαστών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περισσότερες
από 8 ώρες την ημέρα, ενώ το 20% από 5 έως 7 ώρες. Η πλειονότητα των σπουδαστών (55%) αφιε-
ρώνει στα social media 2-4 ώρες την ημέρα, ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 15% αφιερώνει λιγότερο
από 1 ώρα την ημέρα.
Διάγραμμα 24
Διάγραμμα 24 Κατά μέσο όρο πόσο χρόνο αφιερώνετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Κατά μέσο όρο πόσο χρόνο αφιερώνετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
60%
55%
50%
40%
30%
20%
20%
15%
10% 6%
4%
0%
<1 ώρα την ημέρα 2-4 ώρες την ημέρα 5-7 ώρες την ημέρα 8-10 ώρες την ημέρα >10 ώρες την ημέρα
148
pg. 1
pg. 25