Πτωτικά κινήθηκαν οι αξίες των bulk carriers εντός του Νοεμβρίου, με τα Capesizes όλων των ηλικιών να καταγράφουν τις μεγαλύτερες μειώσεις. Οι αξίες των Capesizes 10 ετών είναι μειωμένες κατά 7%, στα $29,45 εκατ., ενώ αυτές των Capesizes 20 ετών αγγίζουν τα $13,62 εκατ. (-10%).
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες εμφανίζονται, σύμφωνα με τη VesselsValue, oι κορυφαίοι αγοραστές Capesizes φέτος, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ένα τέταρτο των συναλλαγών, παρά τις πιέσεις που δέχεται η ναυλαγορά. Πάντως, η ελπίδα για χαλάρωση των περιορισμών στην Κίνα, άρα και η διαφαινόμενη άνοδος της ζήτησης για iron ore, δημιουργούν αισιοδοξία για ανάκαμψη της ναυλαγοράς.