H νέα πραγματικότητα στις τακτικές γραμμές

H νέα πραγματικότητα στις τακτικές γραμμές

109
H νέα πραγματικότητα στις τακτικές γραμμές

Οι μεγάλες κινεζικές εξαγωγικές αγορές δείχνουν σημάδια ανάκαμψης μετά την απότομη πτώση που σημειώθηκε στη ζήτηση την περίοδο μετά τις διακοπές της Χρυσής Εβδομάδας στις αρχές Οκτωβρίου. Η ανάκαμψη αυτή οδηγείται από τη ζήτηση για υπηρεσίες εντός της Ασίας, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Maersk σε update της αγοράς Ασίας-Ειρηνικού.

Πάντως, η νέα αυτή εξέλιξη οδηγεί τον δανέζικο κολοσσό και άλλες εταιρείες τακτικών γραμμών να αναπροσαρμόζουν ανάλογα τα δίκτυά τους. Η Maersk στο σημείωμά της αναφέρει ότι, ως απόρροια των υφεσιακών προοπτικών της

παγκόσμιας οικονομίας, ο όγκος εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρεται διά θαλάσσης συνεχίζει πτωτικά σε όλες τις κύριες αγορές, με αποτέλεσμα η εταιρεία να μειώνει τη χωρητικότητά της σε γραμμές από την Ασία.

Άλλωστε, εντός του 2022, οι spot ναύλοι των containerships που δραστηριοποιούνται στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης και Ασίας-ΗΠΑ καταγράφουν επιμένουσα πτώση. Υπό το πρίσμα των ανωτέρω και σύμφωνα με το The Loadstar, μία εκ των κορυφαίων συμμαχιών στις τακτικές εξετάζει το ενδεχόμενο ενός «χειμερινού προγράμματος» για τις γραμμές Ασίας-Βόρειας Ευρώπης, σύμφωνα με το οποίο οι μεταφορείς θα μειώσουν κατά ένα τρίτο τη χωρητικότητά τους κατά την περίοδο του Κινεζικού Νέου Έτους.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.