Σε ρότα διόρθωσης κινούνται οι spot ναύλοι των LNG carriers τόσο στον Ατλαντικό όσο και στον Ειρηνικό Ωκεανό, υποχωρώντας κάτω από τα $300.000/ημέρα.
Τον περασμένο Οκτώβριο, οι ναύλοι σε Ατλαντικό και Ειρηνικό για τα TFDE LNG carriers, μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ., ξεπέρασαν τα $400.000/ημέρα, αποτέλεσμα της νέας πραγματικότητας στο ενεργειακό μέτωπο. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, ωστόσο, οι ναύλοι ακολουθούν πτωτική πορεία εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης, της αυξημένης προσφοράς πλοίων και της καθυστέρησης ολοκλήρωσης projects εξαγωγών. Σύμφωνα με τη Spark Commodities, η καθυστέρηση της επανεκκίνησης της λειτουργίας του Freeport LNG επέδρασε σημαντικά στην υποχώρηση των ναύλων.
Παρά την τάση διόρθωσης που σημειώνεται στους ναύλους των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, αυτοί κινούνται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, με κύκλους της αγοράς να εμφανίζονται αισιόδοξοι ότι, εν μέσω προσπαθειών εξάρτησης από τη ρωσική ενέργεια, η ζήτηση για LNG θα παραμείνει υψηλή τα επόμενα έτη.