Στα μέσα μαζικής ενημέρωσης στρέφει το ενδιαφέρον του ο πολυδισεκατομμυριούχος και πλουσιότερος άνθρωπος στην Ινδία Gautam Adani. Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, η κίνηση αυτή, κατά τον κ. Adani, αποτελεί περισσότερο υποχρέωση προς τη χώρα του παρά στρατηγική, καθώς ο ίδιος προσβλέπει στη δημιουργία ενός κολοσσού στην Ινδία, που θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί διεθνείς γίγαντες του κλάδου.
Ειδικότερα, ο κ. Adani έχει εκκινήσει μια επιθετική εξαγορά του κορυφαίου μέσου της Ινδίας NDTV, γεγονός που προκαλεί ανησυχία για την ανεξαρτησία των ΜΜΕ στην ασιατική χώρα, δεδομένου του γεγονότος ότι ο κ. Adani θεωρείται φιλικά προσκείμενος στην κυβέρνηση του Ινδού πρωθυπουργού Μόντι.
Παράλληλα, ο κ. Adani δεν είναι ο μοναδικός επιφανής επιχειρηματίας που στρέφει το ενδιαφέρον του στα ΜΜΕ. Ο Γάλλος δισεκατομμυριούχος επικεφαλής της CMA CGM, Rodolphe Saadé, πρόσφατα εξαγόρασε την καθημερινή εφημερίδα της Μασσαλίας La Provence, ενώ έχει διαμηνύσει ότι το ενδιαφέρον του στον κλάδο παραμένει αμείωτο.