Πράσινο φως για έναν καινοτόμο σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς LNG

Πράσινο φως για έναν καινοτόμο σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς LNG

183
Πράσινο φως για έναν καινοτόμο σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς LNG

H γαλλική GTT ανακοίνωσε ότι έχει λάβει δύο εγκρίσεις επί της αρχής (AiP) από τους νηογνώμονες DNV και Bureau Veritas για έναν καινοτόμο σχεδιασμό πλοίων μεταφοράς LNG που έχει αναπτύξει, ο οποίος στοχεύει στην ενίσχυση της συνολικής απόδοσης και της κερδοφορίας των πλοίων.

Ο εν λόγω σχεδιασμός περιλαμβάνει τρεις δεξαμενές φορτίου LNG, μειώνοντας έτσι τον απαιτούμενο κρυογονικό εξοπλισμό και τη συνολική επιφάνεια του συστήματος περιορισμού του φορτίου κατά περίπου 2.000 τ.μ., προσφέροντας έτσι σημαντική εξοικονόμηση υλικών και μείωση του κόστους κατασκευής. Ταυτόχρονα, η βελτιωμένη αναλογία μεταξύ του όγκου του μεταφερόμενου φορτίου και της επιφάνειας της κρυογονικής επένδυσης αναμένεται να αποφέρει μείωση του ημερήσιου ποσοστού εξάτμισης φορτίου. Η GTT εκτιμά ότι, βάσει του νέου σχεδιασμού και με τη χρήση της τεχνολογίας Mark III Flex, το ημερήσιο ποσοστό εξάτμισης φορτίου θα ανέρχεται στο 0,080% του όγκου της δεξαμενής, σε σύγκριση με το αντίστοιχο 0,085% που συναντάται στα πλοία μεταφοράς LNG που επιχειρούν σήμερα.

Σύμφωνα με την GTT, ο νέος σχεδιασμός αναμένεται να βελτιώσει την επιχειρησιακή απόδοση των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG, μειώνοντας παράλληλα το ανθρακικό τους αποτύπωμα, ενώ μπορεί να προσφέρει και μείωση του απαιτούμενου χρόνου ναυπήγησης νεότευκτων πλοίων, βελτιώνοντας το χρονοδιάγραμμα κατασκευής των ναυπηγείων.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.