Νέα μελέτη για τη μετατροπή δεξαμενόπλοιων σε containerships

Νέα μελέτη για τη μετατροπή δεξαμενόπλοιων σε containerships

552
Νέα μελέτη για τη μετατροπή δεξαμενόπλοιων σε containerships

Η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία Concordia Maritime πραγματοποιεί αυτή την περίοδο μια τεχνική μελέτη η οποία αφορά τη μετατροπή ενός δεξαμενόπλοιου σε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η μελέτη διεξάγεται σε συνεργασία με την τεχνική εταιρεία Stena Teknik καθώς και μια γερμανική συμβουλευτική εταιρεία, η οποία ειδικεύεται στον σχεδιασμό πλοίων.

Στόχος της μελέτης είναι να διερευνηθεί η δυνατότητα μετατροπής και προσαρμογής ενός δεξαμενόπλοιου της σειράς P-MAX προκειμένου να μπορεί να μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια, καθώς και να γίνει η κατάλληλη προετοιμασία για την έγκριση του βασικού σχεδιασμού του μετασκευασμένου πλοίου από τον νηογνώμονα.

Βάσει των αρχικών εκτιμήσεων, οι δύο κινητήρες καθώς και οι διαστάσεις των πλοίων της σειράς P-MAX τους δίνουν τη δυνατότητα μετατροπής σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας περίπου 2.100 TEUs.

Σύμφωνα με την Concordia, η μετατροπή ενός P-MAX δεξαμενόπλοιου σε containership ενέχει αρκετές δυσκολίες και ως εκ τούτου υπάρχει η πιθανότητα η μελέτη να δείξει ότι το εν λόγω εγχείρημα δεν μπορεί τελικώς να πραγματοποιηθεί. Η εν λόγω μελέτη αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τα μέσα του 2022 και, εφόσον το αποτέλεσμα αυτής είναι θετικό, θα ακολουθήσουν συζητήσεις με ναυπηγεία και ναυλωτές σχετικά με την ενδεχόμενη πραγματοποίηση της μετατροπής, η οποία υπολογίζεται να διαρκέσει από τρεις έως πέντε περίπου μήνες.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.