H Ασία, παράγοντας «X» για τα μικρότερα bulk carriers

H Ασία, παράγοντας «X» για τα μικρότερα bulk carriers

207
H Ασία, παράγοντας «X» για τα μικρότερα bulk carriers

Ρόλο πρωταγωνιστή διαδραμάτισε η Άπω Ανατολή το 2021 σε ό,τι αφορά το θαλάσσιο εμπόριο ξηρών φορτίων με μικρότερου μεγέθους bulkers. Όπως καταδεικνύει πρόσφατη έκθεση του οίκου αναλύσεων VesselsValue, Κίνα και Ιαπωνία αποτέλεσαν σημαντικούς προορισμούς για τα Handysizes εντός του 2021.

Ειδικότερα, τα τρία κορυφαία routes που απασχόλησαν την αγορά των Handysizes με προορισμό την Κίνα ήταν εκείνα με αφετηρία την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και την… Κίνα. Μάλιστα, εντός Κίνας, ο όγκος των μεταφερόμενων εμπορευμάτων ανήλθε σε 14,7 εκατ. dwt, με αποτέλεσμα το ενδοκινεζικό εμπόριο να βρεθεί στην κορυφή της σχετικής κατάταξης.

Παράλληλα, και η Ιαπωνία πρωταγωνίστησε ως προορισμός Handysize πλοίων, με αφετηρίες τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τον Καναδά ‒ στα τρία κορυφαία routes με προορισμό την Ιαπωνία, διακινήθηκαν εμπορεύματα συνολικού όγκου 1,84 εκατ. dwt.

Τέλος, σε παγκόσμια κλίμακα, μεταφέρθηκαν με Handysize πλοία εμπορεύματα συνολικού όγκου 123,5 εκατ. dwt. Σημειώνεται πως τα τονομίλια κατέγραψαν πτώση 3,7% εντός του προηγούμενου έτους, ενώ η αύξηση του στόλου των Handysizes διαμορφώθηκε στο 2%.

Φωτό: Freysteinn G. Jonsson/ Unsplash

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.