Επιστροφή στην κορυφή για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

Επιστροφή στην κορυφή για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

123
Επιστροφή στην κορυφή για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία

Οι απανωτές ανατροπές στην κατάταξη των ναυπηγείων σε ό,τι αφορά την εξασφάλιση νέων παραγγελιών συνεχίστηκαν και τον Οκτώβριο του 2021, βάσει νοτιοκορεατικών ειδησεογραφικών μέσων. Συγκεκριμένα, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εκθρόνισαν τους κινεζικούς ανταγωνιστές τους, ενώ σταθερά στην τρίτη θέση παρέμειναν τα ιαπωνικά ναυπηγεία.

Ειδικότερα, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εξασφάλισαν παραγγελίες για τη ναυπήγηση του 52% των παραγγελιών Οκτωβρίου σε όρους CGT (1,12 εκατ. CGTs από τα συνολικά 2,13 εκατ.). Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα κινεζικά ναυπηγεία, με παραγγελίες πλοίων συνολικής χωρητικότητας 810.000 CGTs.

Παράλληλα, οι παραγγελίες την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου αυξήθηκαν κατά 162% σε σύγκριση με το 2020 (στα 40,99 εκατ. CGTs). Στη συνολική εικόνα του έτους, η Κίνα βρίσκεται στην πρώτη θέση, καθώς έχει εξασφαλίσει παραγγελίες για τη ναυπήγηση πλοίων χωρητικότητας 19,93 εκατ. CGTs. Ακολουθεί η Νότια Κορέα, με αθροιστικές παραγγελίες χωρητικότητας 15,79 εκατ. CGTs, ενώ στην τρίτη θέση παραμένουν τα ιαπωνικά ναυπηγεία, που εξασφάλισαν παραγγελίες για τη ναυπήγηση πλοίων συνολικής χωρητικότητας 3,71 εκατ. CGTs.

Αξίζει να σημειωθεί πως κατεγράφη σημαντική αύξηση στις παραγγελίες μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων, ίση με 804%, την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2021, σε σύγκριση με πέρυσι. Την ίδια περίοδο, τα LNG carriers αύξησαν την παρουσία τους στο τοπίο των ναυπηγήσεων κατά 99% (στα 4,76 εκατ. CGTs) σε σύγκριση με το 2020, ενώ τα bulk carriers κατά 213% (στα 2,34 εκατ. CGTs) σε σχέση με το 2020.

Τέλος, το διεθνές backlog παραγγελιών αυξήθηκε κατά 280.000 CGTs τον Οκτώβριο και έχει πλέον διαμορφωθεί στα 89,03 εκατ. CGTs.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.