Πλοίο μεταφοράς υγροποιημένης αμμωνίας με ιαπωνικό «άρωμα»

Πλοίο μεταφοράς υγροποιημένης αμμωνίας με ιαπωνικό «άρωμα»

94
Πλοίο μεταφοράς υγροποιημένης αμμωνίας με ιαπωνικό «άρωμα»

H ιαπωνική εταιρεία Kawasaki Heavy Industries ανακοίνωσε, τη Δευτέρα 23 Αυγούστου, πως θα κατασκευάσει ένα πλοίο διπλού καυσίμου, κατανάλωσης LPG, για λογαριασμό της ιαπωνικής ναυτιλιακής εταιρείας “K” Line, το οποίο θα διαθέτει διπλή μεταφορική ικανότητα, καθώς θα μπορεί να μεταφέρει LPG και LAG (υγροποιημένη αμμωνία).

Ειδικότερα, το πλοίο θα διαθέτει ξεχωριστές δεξαμενές, σχεδιασμένες έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει ταυτόχρονα και τα δύο φορτία. Η κατασκευή του πλοίου, του οποίου η συνολική μεταφορική ικανότητα είναι ίση με 86.700 κυβικά μέτρα, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023.

Η απόκτηση του εν λόγω πλοίου συνεισφέρει στην προώθηση της ατζέντας της “K” Line για βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς η κατανάλωση του LPG παράγει λιγότερους ρύπους σε σύγκριση με την κατανάλωση πετρελαίου. Εκτός αυτού, επιτρέπει στην “K” Line να επεκταθεί περαιτέρω στην αγορά του LPG και ταυτόχρονα να εισέλθει στην αναδυόμενη αγορά της μεταφοράς αμμωνίας.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του εν λόγω πλοίου είναι η αυξημένη χωρητικότητα των δεξαμενών, σε σύγκριση με παραδοσιακά πλοία μεταφοράς LPG, κάτι που επετεύχθη δίχως σημαντικές αλλαγές στο μήκος, στο πλάτος ή σε λοιπές προδιαγραφές του πλοίου.

Τέλος, έχοντας τη δυνατότητα κατανάλωσης πετρελαίου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και LPG, το πλοίο πληροί τις προδιαγραφές που αφορούν τη μείωση των εκπομπών οξειδίου του θείου, τις οποίες έχει θέσει ο IMO, καθώς και τις απαιτήσεις της Phase 3 του Energy Efficiency Design Index (EEDI) του IMO, οι οποίες προβλέπεται να γίνουν αυστηρότερες όσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από το 2022 και έπειτα.

Φωτο: global.kawasaki.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.