Τechcross: Πιστοποίηση από το USCG για το πρώτο BWMS

Τechcross: Πιστοποίηση από το USCG για το πρώτο BWMS

123
Τechcross: Πιστοποίηση από το USCG για το πρώτο BWMS

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη κατάσταση έγκρισης του USCG MSC (Κέντρο Θαλάσσιας Ασφάλειας) που εκδόθηκε στις 16 Οκτωβρίου, διαπιστώθηκε ότι το ECS-A έχει εγκριθεί επιπρόσθετα εκτός από το Techcross ECS. Συνεπώς η Techcross, που ειδικεύεται στις πωλήσεις ECS και ECS-HYCHLOR με βάση την ηλεκτρόλυση, απέκτησε και μια νέα έγκριση τύπου USCG για το μοντέλο ECS-A, το οποίο είναι το αρχικό μοντέλο του ECS.

Το ECS-A είναι ένα προϊόν το οποίο έλαβε βασική έγκριση, καθώς το σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος ήταν το πρώτο στον κόσμο το 2006. Έκτοτε, καθώς το ECS-B έχει αναπτυχθεί με απλοποιημένο σχεδιασμό και διευρυμένες δυνατότητες επεξεργασίας, το ECS-A σταμάτησε να παράγεται από το 2012. Ωστόσο, δεδομένου ότι υπάρχουν αρκετοί πελάτες που έχουν αγοράσει ECS-A λόγω του ενδιαφέροντός τους να προστατεύσουν το θαλάσσιο περιβάλλον από νωρίς, τόσο το ECS όσο και το ECS-A απέκτησαν το USCG AMS το 2013, γεγονός που επέτρεψε την ελεύθερη είσοδο στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι το 2018.

Ωστόσο, η διενέργεια δοκιμών πιστοποίησης ενός προϊόντος του οποίου η παραγωγή έχει διακοπεί όχι μόνο έχει την ανάγκη δημιουργίας νέου εξοπλισμού , αλλά και διενέργειας συγκριτικής δοκιμής επαλήθευσης για να διερευνήσει εάν είναι το ίδιο με το προϊόν εκείνη τη στιγμή, γεγονός που επέφερε προβλήματα υψηλού κόστους και χρόνου. Παρά το γεγονός ότι οι πελάτες που αγόρασαν ECS-A δεν έλαβαν ποτέ υπογεγραμμένη εγγύηση για την απόκτηση έγκρισης τύπου USCG, η Techcross έλαβε αυτήν την έγκριση για την εξυπηρέτηση των υπαρχόντων πελατών.

BWMS_Approval_Status_16OCT20

Είναι σύνηθες στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και σε αυτή οικιακών συσκευών οι πελάτες να ανακυκλώσουν το αυτοκίνητο / συσκευή ή να αγοράσουν καινούργια αν τα ανταλλακτικά έχει διακοπεί η παραγωγή τους λόγω περιβαλλοντικών διατάξεων ή της γήρανσης των προϊόντων. Σε αυτήν την περίπτωση, οι πελάτες πρέπει να αναλάβουν το κόστος, κάτι που αρχικά δεν είχε προγραμματιστεί. Ωστόσο, είναι αξιοσημείωτο το ότι η Techcross αναλαμβάνει κινδύνους σε εταιρικό επίπεδο προκειμένου να συμμορφωθεί με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.

Ταυτόχρονα, η Techcross δεχόταν σταθερά παραγγελίες χάρη στα υπάρχοντα συμβόλαια, αλλά και επιπλέον παραγγελίες από υπάρχοντες πελάτες, παρόλο που οι δραστηριότητες ανεστάλησαν προσωρινά λόγω του ξεσπάσματος του COVID-19 φέτος.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.