IMO 2020: Η ομαλή μετάβαση, γρίφος για δυνατούς λύτες

IMO 2020: Η ομαλή μετάβαση, γρίφος για δυνατούς λύτες

390
IMO 2020: Η ομαλή μετάβαση, γρίφος για δυνατούς λύτες

Η BIMCO, το International Chamber of Shipping, η ΙΝΤΕRTANKO και η INTERCARGO δημοσιοποίησαν τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε εντός της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναφορικά με την ομαλή εφαρμογή του sulphur cap και την ευθυγράμμιση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ.

Η έρευνα, η οποία εστιάστηκε σε ζητήματα που ανέκυψαν κατά την εφαρμογή της διεθνούς νομοθεσίας για τη χρήση καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ξεκίνησε στις 24 Φεβρουαρίου και ολοκληρώθηκε στις 6 Μαΐου.

«Η έρευνα μας δίνει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος και τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η βιομηχανία κατά τη μετάβαση στη χρήση καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Η ναυτιλιακή βιομηχανία είχε μεγάλη εμπειρία στο να διαχειρίζεται βαρέα καύσιμα και η έρευνα παρέχει πληροφορίες σχετικά με το ποιες νέες παράμετροι αποτελούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τη διαχείριση καυσίμων εν πλω», τονίζει ο κ. Christian Bækmark Schiolborg, Manager, Marine Environment της BIMCO.

Επικεντρώνεται δε σε ζητήματα που ενδεχομένως ανακύπτουν στις αντλίες και στα φίλτρα καυσίμων, σε θέματα που αφορούν την κακή ανάφλεξη των νέων αποθειωμένων καυσίμων και την έγχυση αυτών κ.α. Όλα τα παραπάνω μπορούν να οδηγήσουν σε απώλειες της πρόωσης των πλοίων, επισημαίνει η BIMCO.

Η έρευνα καταδεικνύει τέλος ότι τα συνηθέστερα λειτουργικά προβλήματα σχετίζονται με αυξημένες εναποθέσεις λάσπης και με την εμφάνιση κεριού κατά την αλλαγή από το μαζούτ σε καύσιμα των οποίων η περιεκτικότητα δεν πρέπει να ξεπερνά το 0,50%.

Nic Bothma/AΠΕ-ΜΠΕ