«Όχι» της MSC στο Βόρειο Πέρασμα

«Όχι» της MSC στο Βόρειο Πέρασμα

1434
«Όχι» της MSC στο Βόρειο Πέρασμα

Παρά την αυξημένη κίνηση πλοίων που παρατηρείται πλέον στο Βόρειο Πέρασμα, η MSC, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, φαίνεται πως δεν θα επιλέξει την εν λόγω θαλάσσια οδό προκειμένου να μειώσει τις αποστάσεις για τις διαδρομές μεταξύ Βόρειας Ευρώπης και Ασίας.

Η MSC δεν αποτελεί την πρώτη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που «απαρνείται» το Βόρειο Πέρασμα, καθώς ήδη η CMA-CGM και η Ηapag-Lloyd προτιμούν τη Διώρυγα του Σουέζ, παρά το γεγονός ότι η εν λόγω επιλογή είναι κατά 30% λιγότερο σύντομη απ’ ό,τι το Βόρειο Πέρασμα.

«Ως υπεύθυνη εταιρεία, με μεγάλη ναυτική κληρονομιά και πάθος για τη θάλασσα, η MSC θεωρεί την εξαφάνιση του αρκτικού πάγου ανησυχητική. Η βιομηχανία μας θα πρέπει να επικεντρωθεί στο να μειώσει τις επιβλαβείς αέριες εκπομπές και να προστατεύσει το θαλάσσιο περιβάλλον στις ήδη υπάρχουσες διαδρομές», σημειώνει ο Diego Aponte, πρόεδρος και CEO της MSC Group, στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Παράλληλα, στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μέσω του Βόρειου Περάσματος είναι πιθανό να αποβεί καταστροφική για την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα και να θέσει σε κίνδυνο τη βιοποικιλότητα στην περιοχή.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στην «πράσινη» στρατηγική της MSC εντάσσεται το πρόγραμμα εγκατάστασης «πράσινων» τεχνολογιών σε 250 πλοία της, με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 2 εκατ. τόνους ετησίως.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.