Η ναυτιλία επενδύει στο LNG ως καύσιμο

Η ναυτιλία επενδύει στο LNG ως καύσιμο

127
Η ναυτιλία επενδύει στο LNG ως καύσιμο

Τους περιβαλλοντικούς στόχους, που έχει θέσει, και τις πρωτοβουλίες, που έχει λάβει, για την μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος από τα πλοία της, παρουσίασε πρόσφατα η γαλλική CMA CGM.

Συγκεκριμένα, από το 2015 έως σήμερα οι εκπομπές CO2 ανά μεταφερόμενο εμπορευματοκιβώτιο ανά χιλιόμετρο έχουν μειωθεί κατά 17%, ενώ μείωση κατά 50% έχει καταγραφεί μεταξύ του διαστήματος 2005 – 2015. Για το 2025 στόχος αποτελεί η μείωση της τάξης του 30% στις εκπομπές CO2 συγκριτικά με σήμερα. Επιπλέον η CMA CGM έχει προνοήσει να εισάγει στα πλοία της κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας, οι οποίοι συμβάλλουν σε μείωση της κατανάλωσης καυσίμων κατά 3%.

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής της στρατηγικής η CMA CGM αναμένεται να παραλάβει έως το 2022 περίπου 20 πλοία τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται εννέα containerships, χωρητικότητας 22.000 TEUs, τα οποία θα παραδοθούν στην εταιρεία εντός του 2020, ενώ σύμφωνα με την ίδια αποτελεί την πρώτη ναυτιλιακή παγκοσμίως η οποία έχει πραγματοποιήσει δοκιμές ελέγχου βιοκαυσίμου σε containership.

Η CMA CGM αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία σε ό,τι αφορά την χρήση LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου, καθώς το τελευταίο -όπως επισημαίνεται από παράγοντες της αγοράς- συμβάλλει σε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τα πλοία κατά 25% και στη μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου και του αζώτου κατά 99% και 85%, αντίστοιχα.

Φωτό: Pixabay