Ποιές εταιρείες από την αγορά των containerships «ψηφίζουν» scrubbers;

Ποιές εταιρείες από την αγορά των containerships «ψηφίζουν» scrubbers;

456
Ποιές εταιρείες από την αγορά των containerships «ψηφίζουν» scrubbers;

Εννέα μήνες προτού τεθούν σε εφαρμογή οι νέοι διεθνείς περιβαλλοντικοί κανονισμοί του IMO για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, υπολογίζεται ότι έχουν δοθεί παραγγελίες για 540 scrubbers τουλάχιστον από εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με την Alphaliner.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα εταιρείας από την αγορά των containerships που επέλεξε τα scrubbers ως την βέλτιση λύση για την «συμμόρφωση» με το Sulphur Cap 2020 είναι η Mediterranean Shipping Company (MSC). Η MSC υπολογίζεται ότι έχει παραγγείλει συνολικά 180 scrubbers για όλα τα πλοία που διαχειρίζεται, καθώς και για εκείνα που ναυλώνει από άλλες εταιρείες.

Επιπλέον η Evergreen έχει προχωρήσει σε παραγγελίες για 90 scrubbers για τα πλοία της, ενώ εντός του τρέχοντος έτους αναμένεται να παραλάβει δύο νεότευκτα αδελφά πλοία, το «Ever Glory» και το «Ever Govern», χωρητικότητας 20.388 TEUs, στα οποία θα έχουν εγκατασταθεί scrubbers.

Ακόμη δύο παραδείγματα εταιρειών από την αγορά των containerships που έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στα scrubbers είναι η νοτιοκορεατική Hyundai Merchant Marine (HMM) και η δανέζικη Maersk.

Η HMM πρόκειται να τοποθετήσει scrubbers σε 41 πλοία της, εκ των οποίων τα 20 υπό ναυπήγηση ενώ τα άλλα 21 του υπάρχοντος στόλου της. Επίσης η νοτιοκορεατική εταιρεία πρόκειται να τοποθετήσει scrubbers και σε πλοία της που ναυλώνει για μακροχρόνια περίοδο, με αποτέλεσμα ο αριθμός των διαχειριζόμενων πλοίων της στα οποία θα εγκατασταθούν scrubbers να ανέλθει σε 50.

Τέλος η Maersk αναμένεται να εγκαταστήσει 50 scrubbers, συνολικής αξίας 263 εκατ., σε πλοία του στόλου της, αναιρώντας τις αρχικές της τοποθετήσεις για εξ’ολοκλήρου κατανάλωση καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο από τα πλοία της.