Στροφή στα… τρένα για το Αμβούργo

Στροφή στα… τρένα για το Αμβούργo

136
Στροφή στα… τρένα για το Αμβούργo

Για τον μεγαλύτερο θαλάσσιο λιμένα της Γερμανίας, το περασμένο έτος έκλεισε με πολλά χαμόγελα, καθώς στο 12μηνο του 2018 από τους τερματικούς σταθμούς του λιμένα διακινήθηκαν συνολικά 135,1 εκ. τόνοι εμπορευματικών αγαθών.

Από τους 135,1 εκ. τόνους, έχει ενδιαφέρον πως οι 46,8 εκ. τόνοι αφορούσαν σε εμπορεύματα που διακινήθηκαν προς και από τον λιμένα του Αμβούργου μέσω σιδηροδρόμου. Πρόκειται για μία αύξηση σε σχέση με το 2017 της τάξης του 2,7%, ενώ αύξηση 4,7% σημειώθηκε και στον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν από και προς το Αμβούργο μέσω σιδηροδρόμου (σύνολο: 2,44 εκ. TEUs).

Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία περισσότερες από 60.000 εμπορικές αμαξοστοιχίες με περίπου 1,6 εκ. βαγόνια φόρτωσαν και ξεφόρτωσαν εμπορεύματα στους τερματικούς σταθμούς του λιμένα. Τα μεγέθη αυτά έρχονται να σπάσουν το προηγούμενο ρεκόρ του 2016 και να αναδείξουν τον λιμένα ως το κορυφαίο «rail port» στην Ευρώπη.

Να σημειωθεί ότι περισσότερες από 235 είναι οι σιδηροδρομικές συνδέσεις του Αμβούργου με περιοχές που βρίσκονται εντός του Νέου Δρόμου του Μεταξιού, αναδεικνύοντας έτσι τον γερμανικό λιμένα πέραν από κεντρικό λιμενικό και σιδηροδρομικό κόμβο για το εμπόριο με την Κίνα.

Σε δηλώσεις του ο Axel Mattern, Joint CEO, Port of Hamburg Marketing (HHM), σημείωσε πως υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να συνδεθούν μέσω Αμβούργου και σιδηροδρόμου οι χώρες της Βαλτικής με τον Δρόμο του Μεταξιού, ενώ «κανένα λιμάνι στην Ευρώπη δεν παρέχει μία τέτοια ποικιλία άμεσων σιδηροδρομικών συνδέσεων αλλά και δια θαλάσσης με την Κίνα».

Φωτό: hafen-hamburg.de

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.