Οι τάσεις του 2019 στην αγορά κρουαζιέρας

Οι τάσεις του 2019 στην αγορά κρουαζιέρας

332
Οι τάσεις του 2019 στην αγορά κρουαζιέρας

Η Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) παρουσιάζει το Cruise Trends and State of the Cruise Industry Outlook για το 2019.

Σύμφωνα με την CLIA, εντός του 2019, οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν στην παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας είναι έντεκα.

1. Κρουαζιέρα παρέα με Instagram:  Σε ημερήσια βάση εκτιμάται ότι οι επιβάτες κρουαζιέρας «ανεβάζουν» στο Instagram περίπου 351 εκατ. δημοσιεύσεις.

2. Πλήρης αναψυχή: Οι επιβάτες κρουαζιέρας αναζητούν τρόπους προκειμένου να κάνουν διάλειμμα από την καθημερινότητά τους και να αναζωογονηθούν μέσα από τις παροχές που τους προσφέρουν οι εταιρείες κρουαζιέρας κατά τη διάρκεια των ταξιδιών (σπα, δυνατότητα επιλογής υγιεινής διατροφής κ.ά.)

3. Βιωματικά ταξίδια: Οι επιβάτες αναζητούν νέες εμπειρίες κατά την διάρκεια κρουαζιέρων μέσα από την συμμετοχή τους σε workshops μέσα στο πλοίο.

4. Εν πλω με χρήση «έξυπνης» τεχνολογίας: Οι εταιρείες κρουαζιέρας, δεδομένου ότι η τεχνολογία αποτελεί ζωτικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας, έχουν εξοπλίσει τα πλοία τους με συστήματα προηγμένης τεχνολογίας για την παροχή υψηλών υπηρεσιών στους επιβάτες.

5. Σε επαφή με την εκάστοτε κουλτούρα: Οι επιβάτες κρουαζιέρας επιθυμούν να γνωρίσουν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους νέους πολιτισμούς, ενώ οι εταιρείες στοχεύουν στην διαφύλαξη της κουλτούρας των επιμέρους χωρών τις οποίες επισκέπτονται τα πλοία τους.

6. Νέοι προορισμοί: Εταιρείες κρουαζιέρας δίνουν πλέον τη δυνατότητα στους επιβάτες τους να επισκεφθούν μέρη που κάποτε ήταν αδιανόητο να δουν από κοντά, από θέμα κόστους ή δυνατότητας πρόσβασης, πχ. Ανταρκτική.

7. Η παρουσία της Ζ γενιάς στην αγορά κρουαζιέρας: Η γενιά Ζ αναμένεται να αποτελέσει την μεγαλύτερη μερίδα πελατών στην αγορά της κρουαζιέρας, εντός των επόμενων δύο ετών, ξεπερνώντας την γενιά των Millenials ή αλλιώς Υ γενιά.

8. Κρουαζιέρες τις χειμερινές περιόδους: Η ζήτηση κρουαζιέρας κατά τη διάρκεια των χειμερινών περιόδων έχει αυξηθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.

9. Συνδυασμός εργασίας με διασκέδαση:  Έχει αυξηθεί η τάση οι επιβάτες να πηγαίνουν ταξίδια και κατά τη διάρκεια αυτών να εργάζονται, με αποτέλεσμα να αλλάζουν παραστάσεις και ενδεχομένως να είναι και πιο παραγωγικοί στην εργασία τους.

10. Αύξηση της γυναικείας παρουσίας: Η αύξηση του αριθμού των γυναικών ταξιδιωτών που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια έχει ωθήσει τις εταιρείες κρουαζιέρας να παρέχουν υπηρεσίες και να προσφέρουν προορισμούς επικεντρωμένες περισσότερο στο γυναικείο φύλο.

11. Μοναχικά ταξίδια: Ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν κατά μόνας έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα.

Εντός του 2019 εκτιμάται ότι 30 εκατ. επιβάτες θα ταξιδέψουν μέσω κρουαζιέρας παγκοσμίως, αύξηση κατά 6% συγκριτικά με το 2018.

Η αγορά της κρουαζιέρας έχει υπολογιστεί ότι προσφέρει σε παγκόσμια βάση 1.108.676 θέσεις εργασίας, συμβάλλοντας περίπου $134 δις στην παγκόσμια οικονομία.

Φωτό: Pixabay

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.