Σε συγχώνευση ναυτιλιακών εταιρειών προσβλέπει η Κορεάτικη Ένωση Εφοπλιστών

Σε συγχώνευση ναυτιλιακών εταιρειών προσβλέπει η Κορεάτικη Ένωση Εφοπλιστών

136
Σε συγχώνευση ναυτιλιακών εταιρειών προσβλέπει η Κορεάτικη Ένωση Εφοπλιστών

Την συγχώνευση των νοτιοκορεατικών ναυτιλιακών εταιρειών υποστηρίζει ο αντιπρόεδρος της Κορεάτικης Ένωσης Εφοπλιστών, κ. Kim Young-moo, προκειμένου η ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας να ξεπεράσει τα επακόλουθα της πτώχευσης της Hanjin Shipping και να ανταγωνιστεί ισάξια με την αντίστοιχη ευρωπαϊκή βιομηχανία, η οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, λειτουργεί με την μορφή καρτέλ στην αγορά των containerships.

Ο κ. Kim, στο πλαίσιο πρόσφατης συνέντευξής του στην Aju Business Daily, αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην ανάγκη συγχώνευσης της Hyundai Merchant Marine και της SM Line, δύο εταιρειών που «επωφελήθηκαν» από την πτώχευση της Hanjin, καθώς η πρώτη εξαγόρασε περιουσιακά της στοιχεία, ενώ η δεύτερη ανέλαβε να πραγματοποιεί τακτικές γραμμές της.

Ο αντιπρόεδρος της Κορεάτικης Ένωσης Εφοπλιστών επεσήμανε ότι μέσω συγχωνεύσεων θα ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της νοτιοκορεατικής ναυτιλιακής βιομηχανίας, θα συσπειρωθεί ο στόλος των εταιρειών με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν εταιρείες με συνολικά μεγαλύτερη χωρητικότητα πλοίων.

Να σημειωθεί ότι η συνολική χωρητικότητα του στόλου της Hyundai Merchant Marine είναι 400.000 TEUs και της SM Line 170.000 TEUs.

Σύμφωνα με αναλυτές της Alphaliner, η HMM αποτελεί την δέκατη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, με την SM Line να κατέχει την 19η θέση.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.