Η Jotun απλοποιεί τις διαδικασίες συντήρησης πλοίων

Η Jotun απλοποιεί τις διαδικασίες συντήρησης πλοίων

172
Η Jotun απλοποιεί τις διαδικασίες συντήρησης πλοίων

Το SeaStock Management Solution θα επιτρέψει στην Jotun να αναλάβει αποτελεσματικά την πλήρη διαχείριση της διαδικασίας συντήρησης των πελατών της. Περιλαμβάνει εξέταση της κατάστασης των πλοίων, ολοκληρωμένες παραγγελίες και logistics, απευθείας επικοινωνία με τα πλοία και τεχνικές αναθεωρήσεις, βελτιστοποίηση προϊόντων σύμφωνα με συγκεκριμένες απαιτήσεις, καθώς και εκπαίδευση του πληρώματος. Πρόκειται για το πρώτο προϊόν τέτοιου είδους στην αγορά.

Σχολιάζοντας την έναρξη της εν λόγω υπηρεσίας, η κ. Habibe Escobar Meléndez, MSc DryDock & SeaStock Concept Manager στην Jotun, αναφέρει: «Η συντήρηση των πλοίων είναι ένας βασικός αλλά και εξειδικευμένος τομέας, που απαιτεί χρόνο, κατανόηση και δέσμευση. Συχνά διεξάγεται υπό δύσκολες συνθήκες, από πλήρωμα το οποίο μπορεί να στερείται επαρκούς εκπαίδευσης, ενώ υφίσταται ο κίνδυνος κακής εφαρμογής, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη διάβρωση και υπερβολική κατανάλωση βαφής. Υπάρχει βεβαίως και η δέσμευση από πλευράς διοίκησης, για την πραγματοποίηση των παραγγελιών, την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας, με στόχο την επίτευξη βέλτιστης αποδοτικότητας, κόστους και αποτελεσμάτων. Με το SeaStock Management Solution, η Jotun αναλαμβάνει αποτελεσματικά όλη αυτή την ευθύνη και εξειδικεύει τη διαδικασία προκειμένου να επιτύχει τα βέλτιστα αποτελέσματα».

Η επαναστατική αυτή λύση είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών. Για ένα καθορισμένο ποσό, η Jotun αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο του «paint locker» μιας εταιρείας και εξασφαλίζει τον συνδυασμό των καλύτερων προϊόντων, ενώ παράλληλα εκπαιδεύει τα σχετικά μέλη του πληρώματος, για να επιφέρει το καλύτερο ποιοτικό φινίρισμα, να παρατείνει τα διαστήματα συντήρησης και να επιτύχει σημαντική εξοικονόμηση κόστους. Επιπλέον, η Jotun, η οποία παρέχει επιστρώσεις για το 25% περίπου του παγκόσμιου στόλου, αναθέτει σε μια επαγγελματική εσωτερική ομάδα τη διαχείριση κάθε πελάτη και την παρακολούθηση της κατάστασης και της ποιότητας των επιστρώσεων.

Φωτό: Jotun