Ζημίες για την ρωσική Sovcomflot

Ζημίες για την ρωσική Sovcomflot

122
Ζημίες για την ρωσική Sovcomflot

Οι δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στην αγορά των tankers επηρεάζουν σημαντικά πετρελαϊκούς κολοσσούς, οι οποίοι μέσα από την υιοθέτηση καινοτόμων στρατηγικών, όπως ναυπηγήσεις υπερσύγχρονων παγοθραυστικών, αλλά και δεξαμενόπλοιων που καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, στοχεύουν στην οικονομική τους ανάκαμψη.

Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η Sovcomflot, η οποία όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών απέκτησε τον περασμένο Σεπτέμβριο το παγοθραυστικό «Christophe de Margerie», για τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου στο έργο «Yamal- LNG».

Η εταιρεία επίσης παρέλαβε τα υπερσύγχρονα παγοθραυστικά «Gennadiy Nevelskoy» και «Stepan Makarov» και επιπλέον έχει προβεί στην παραγγελία πλοίων κατηγορίας Aframax τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο.

Ωστόσο, ο ρωσικός πετρελαϊκός κολοσσός κατέγραψε ζημίες της τάξεως των $6,8 εκατ., τους εννέα πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους ,σε σχέση με τα κέρδη ύψους $218,1 εκατ. του περασμένου έτους.

Την ίδια περίοδο τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε $1,06 δις, αύξηση κατά 2,1%, συγκριτικά με τα έσοδα ύψους $1,03 δις την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Ο κ. Sergey Frank, Πρόεδρος και CEO της PAO Sovcomflot, σχολίασε τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας αναφέροντας ότι το 2017 αποτελεί μια χρονιά- πρόκληση για την αγορά των δεξαμενόπλοιων, λόγω της υπεπροσφοράς χωρητικότητας σε πλοία και της μειωμένης ζήτησης. Ο ίδιος τόνισε ότι οι μειωμένοι ναύλοι σε ορισμένα τμήματα της spot αγοράς έως και 50%, σε σχέση με πέρυσι έχουν επιδράσει καταλυτικά στην κερδοφορία πολλών εταιρειών, μεταξύ των οποίων και της Sovcomflot.

Φωτό: sovcomflot.ru

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.