Μετατροπές containerships με μηχανή διπλού καυσίμου

    96
    Μετατροπές containerships με μηχανή διπλού καυσίμου

    Στο πλαίσιο της έκθεσης Europort 2017 στο Ρότερνταμ για τη ναυτιλιακή τεχνολογία, η γερμανική εταιρεία Wessels Reederei υπέγραψε μια επιστολή πρόθεσης με την MAN Diesel & Turbo η οποία αφορά την μετασκευή τριών πλοίων του στόλου της για λειτουργία διπλού καυσίμου.

    Τα τρία αυτά πλοία είναι αδελφά με το πλοίο «Wes Amelie», ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1,036 TEUs με μια MAN 8L48/60B κύρια μηχανή, η οποία μετασκευάστηκε μέσα στο 2017 σε μια τετράχρονη MAN 51/60DF. Η εν λόγω μετασκευή επιτρέπει την λειτουργία με δύο είδη καυσίμου και αποτελεί την πρώτη παγκοσμίως μετασκευή τέτοιου τύπου.

    Η MAN Diesel & Turbo αναφέρει πως η μετασκευή αυτή επέτρεψε στο πλοίο ‘Wes Amelie’ να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές SOx κατά >99%, τις εκπομπές NΟx περίπου κατά 90% και τις εκπομπές CO2 έως 20%. Το πλοίο πληροί πλέον τις απαιτήσεις για τις εκπομπές των προτύπων Tier II και Tier III που ορίζει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO).

    Ο κ. Stefan Eefting, Senior Vice President της MAN Diesel & Turbo και επικεφαλής της MAN PrimeServ Diesel στο Augsburg ανέφερε: «Το πρόγραμμα Wes Amelie ήταν πραγματικά μια πρωτοποριακή στιγμή στην ευρωπαϊκή αγορά των container-feeder και δείχνει ξεκάθαρα πως οι υπάρχουσες MAN μηχανές μπορούν να μετατραπούν έτσι ώστε να καταναλώνουν καύσιμο LNG, με τεράστια επίδραση στις εκπομπές καυσαερίων και στο περιβάλλον.»

    Το πλοίο «Wes Amelie» έχει 23 αδελφά πλοία, 16 από τα οποία είναι πανομοιότυπα δομικά, γεγονός που θα επέτρεπε την εύκολη υλοποίηση παρόμοιων έργων, πετυχαίνοντας ένα πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα.

    Φωτό: dieselturbo.man.eu

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.