Dry
Οι ναύλοι στα Capesize πλοία, για συμβόλαια ετήσιας διάρκειας, μειώθηκαν στα $11.000/pdpr (per day pro rata) περίπου, λόγω των μειωμένων φορτίων άνθρακα από την Βραζιλία και την Αυστραλία, καθώς η Κίνα αυξάνει τους περιορισμούς στις εισαγωγές της. Οι ναύλοι στα Panamax πλοία επίσης μειώθηκαν, για συμβόλαια ετήσιας διάρκειας, στα $9.500/pdpr περίπου, στα δρομολόγια του Ειρηνικού. Σε αντίθεση, η ναυλαγορά των Supramax πλοίων παραμένει σε ανοδικά επίπεδα, καθώς οι ναύλοι κυμαίνονται στα $9,250/pdpr. Σε ό,τι αφορά τα Handy πλοία, εκεί καταγράφεται μικρή δραστηριότητα, με τους ναύλους να διαμορφώνονται στα $7.600/pdpr σε δρομολόγια του Ατλαντικού.
Wet
Oι χώρες- μέλη του OPEC εξακολουθούν να παράγουν ακόμα μεγάλες ποσότητες πετρελαίου και σύμφωνα με τις τελευταίες δηλώσεις από μέρους της Σαουδικής Αραβίας, αναμένεται τον Αύγουστο να μειώσει τις εξαγωγές πετρελαίου κατά 600.000 βαρέλια/ημερησίως. Στόχος είναι η ποσότητα αυτή να χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη της αυξημένης εγχώριας κατανάλωσης που παρατηρείται πάντοτε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Παρόλ’ αυτά η Σαουδική Αραβία έχει τονίσει ότι θα συνεχίσει να εφαρμόζει τις αποφάσεις του OPEC περί μείωσης της παραγωγής. Στις ναυλαγορές, οι τιμές των ναύλων συνεχίζουν να μειώνονται για τα πλοία κατηγορίας VLCC και Suezmax σε $28.000/pdpr και $18.000/pdpr, αντίστοιχα, για χροναυλώσεις ετήσιας διάρκειας.