
Από το σύλλογο Ναυτικών Κεφαλονιάς “ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ” λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση για την 48ωρη απεργία που έχει κηρύξει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) στα πλοία όλων των κατηγοριών τα οποία θα μείνουν δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας από τις 6 το πρωί της Παρασκευής 2 Δεκεμβρίου έως και τις 06.00 της Κυριακής 4 Δεκεμβρίου, με προοπτική κλιμάκωσης της κινητοποίησης.
“Κατανοούντες τις επιπτώσεις των απεργιών των ναυτικών στην διακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων έχουμε αποδείξει πως τις χρησιμοποιούμε με φειδώ και σε έσχατη ανάγκη.
Δυστυχώς οι αναρμόδιοι «αρμόδιοι» δεν μας αφήνουν άλλη επιλογή από το να τις επαναλαμβάνουμε όλο και πιο συχνά. Έτσι μετά από αυτήν της 24/11 και την εξαγγελθείσα για τις 8/12 η ΠΝΟ αποφάσισε την πραγματοποίηση ακόμη και μιας 48 ωρης από 06.00 της 2/12 έως 06.00 της 4/12. Οι ναυτικοί της Κεφαλονιάς δια του συλλόγου μας «ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ» εκφράζουμε την απόλυτη στήριξη των αποφάσεων της ΠΝΟ που προσπαθεί να σταθεί κυματοθραύστης απέναντι στο συνεχιζόμενο καταστροφικό για τον κλάδο μας τσουνάμι των παράλογων και εγκληματικών αποφάσεων της Κυβέρνησης, η οποία αντί να κυνηγήσει την φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή, την μη απόδοση του ΦΠΑ, το λαθρεμπόριο καυσίμων και τόσα άλλα που προφανέστατα δεν θέλει να θίξει, συνεχίζει να καταστρέφει ένα κλάδο που συνεχώς ξελάσπωνε την χώρα και θα μπορούσε να κάνει το ίδιο μονίμως, αν καταλάβαινε την ιδιομορφία και την σκληρότητα του ναυτικού επαγγέλματος. Αντίθετα, μετά την διάλυση του ΝΑΤ και του ΚΕΑΝ, την συνεχή μείωση των οργανικών συνθέσεων στα καράβια, τον ευτελισμό των συντάξεων και την μελλοντική σχεδόν εξαφάνισή τους, την άλωση της ακίνητης περιουσίας των ταμείων μας, την οξυνόμενη ανεργία του κλάδου, την ανασφάλιστη εργασία στα καράβια, την υποβάθμιση της ιατροφαρμακευτικής μας περίθαλψης, έρχεται τώρα να αυξήσει την φορολογία των εισοδημάτων των ναυτικών, πέραν της ισχύουσας, που με τις διαφόρου τύπου εισφορές φθάνει το 55%. Εισόδημα των ναυτικών που τις συνθήκες απόκτησης του είναι αδύνατο να κατανοήσει όποιος δεν τις έχει ζήσει ο ίδιος”.
Φωτο: ΑΠΕ/ ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ