Ο βασικός δείκτης ναύλων του Baltic Exchange, ο οποίος περιλαμβάνει πλοία μεταφοράς βιομηχανικών προϊόντων, συνέχισε την πτωτική του πορεία φτάνοντας σε ιστορικά χαμηλά εν μέσω ανησυχιών για την συνεχιζόμενη υπερπροσφορά πλοίων αλλά και την επιβράδυνση της παγκόσμιας ζήτησης. Ο συνολικός δείκτης ο οποίος μετράει το κόστος μεταφοράς χύδην ξηρών φορτίων όπως σιδηρομετάλλευμα, τσιμέντο, σιτηρά, άνθρακα και λιπάσματα έπεσε κατά τέσσερις μονάδες (-1,3%) και διαμορφώθηκε στις 310 μονάδες.
Η επιβράδυνση της ανάπτυξης της κινεζικής οικονομίας, η οποία το 2015 αναπτύχθηκε με το χαμηλότερο ρυθμό των τελευταίων 25 ετών καθώς και η υπερπληθώρα πλοίων, έχει επηρεάσει καταλυτικά τον δείκτη. Ο δείκτης των capsize αυξήθηκε κατά 0,9%, ενώ το μέσο ημερήσιο έσοδο ενός capesize 150.000 τόνων διαμορφώθηκε στα $2.822. Αντίστοιχα το μέσο ημερήσιο έσοδο για τα panamax αγγίζει πλέον τα $2.260.