Δεν μας τα λέτε καλά κ. Γεωργιάδη

Δεν μας τα λέτε καλά κ. Γεωργιάδη

8
Δεν μας τα λέτε καλά κ. Γεωργιάδη

Ο τ. υφυπουργός Ναυτιλίας και βουλευτής Β’Αθηνών κ. Άδωνις Γεωργιάδης υπήρξε αρκετά δημοφιλής στη ναυτιλιακή κοινότητα. Εξωστρεφής, άμεσος και δραστήριος στους λίγους μήνες της θητείας του άφησε  αρκετά καλές εντυπώσεις τόσο στην εφοπλιστική όσο και στη ναυτική κοινότητα.

Οι πρόσφατες δηλώσεις του όμως σχετικά με τις βουλευτικές ‘μικρο-πολυτέλειες’ μας εξέπληξαν (για να μην πούμε ότι μας δυσαρέστησαν). Ο κ. Γεωργιάδης, σε τηλεοπτική του παρέμβαση, αναφερόμενος σε δηλώσεις μερίδας βουλευτών και πολυάριθμων bloggers που στάθηκαν αρνητικοί προς την αποκλειστική χρήση και εκμετάλλευση πολυτελών αυτοκινήτων από τους έλληνες βουλευτές, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, δήλωσε ότι δεν μπορεί να «ξεφτιλίζεται» ένας βουλευτής και να χρησιμοποιεί τα δημόσια μέσα μεταφοράς,.

Σε μια εποχή που οι άνδρες του Λιμενικού Σώματος δεν μπορούν να περιπολήσουν τις ελληνικές ακτές και τα θαλάσσια σύνορά μας επειδή δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για τα καύσιμα ούτε για τη συντήρηση των σκαφών, σε μια περίοδο που τα κέντρα υγείας σε παραμεθόριες νησιωτικές περιοχές δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα ασθενοφόρα τους, και σε μια περίοδο που τα δημόσια ΑΕΙ και οι ΑΕΝ της χώρας λειτουργούν με πενιχρά οικονομικά μέσα θεωρούμε ότι τα δημόσια αυτοκίνητα των βουλευτών, ακόμα και 1.400 ίππων, είναι μια περιττή πολυτέλεια που δεν συνάδει με τη δημοκρατική σπουδαιότητα του αξιώματος, ενός εκλεγμένου από τον λαό υπενθυμίζουμε, βουλευτή.

Στη Μεγάλη Βρετανία, κύριοι βουλευτές, τα μέλη της Βουλής των Λόρδων, οι Ιππότες, οι Βαρόνοι και οι Υποκόμηδες που την αποτελούν (αρκετοί από αυτούς με οικογενειακές παραδόσεις στην πολιτική που ξεκινούν από τον 17ο και 18ο αιώνα) κυκλοφορούν με τα δημόσια λεωφορεία και τον υπόγειο, εδώ και δεκαετίες. Οι δικοί μας γαλαζοαίματοι της βουλής θεωρούν «ξεφτίλα» να περιμένουν στη στάση του λεωφορείου, να ποδοπατηθούν στα τρένα του ΗΣΑΠ με αναρίθμητους παράνομους αλλοδαπούς επιβάτες και βέβαια χωρίς κλιματισμό λόγο ελλιπούς συντήρησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Και δεν είναι μόνο ο κ. Γεωργιάδης που έχει αυτή την άποψη. Πάμπολλοι ακόμα συνάδερφοί του, σε αυτή τη δυσοίωνη και χαλεπή κατάσταση που τα ίδια τα πολιτικά κόμματα έφεραν τον τόπο επιμένουν σε προνόμια και πολυτέλειες που παραπέμπουν σε άλλες εποχές δημόσιας σπατάλης και άμετρης αλαζονείας της πολιτικής εξουσίας. Απλά ο κ. Γεωργιάδης ως εξωστρεφής προσωπικότητα είπε όσα και οι περισσότεροι  βουλευτές σκέφτονται.. Και όσοι πολίτες στέκονται αρνητικοί προς αυτές τις σπατάλες κρίνονται ως λαϊκιστές από τα καλομαθημένα ‘παιδιά’ της πολιτικής οικογένειας…

Το να γίνει ένα νοικοκύρεμα στο σπίτι μας, είτε αυτό λέγεται κυβέρνηση ή βουλή των Ελλήνων και να σταματήσει η σπατάλη σε πολυτέλειες δεν είναι λαϊκισμός. Φανταστείτε μια επιχείρηση όπου ο εργοδότης χρησιμοποιούσε λιμουζίνα με σοφέρ και κυκλοφορούσε ανενόχλητος την ίδια ώρα που οι υπάλληλοί του, οι προμηθευτές και οι συνεργάτες του παρέμεναν απλήρωτοι ή κακοπληρωμένοι.

Και το χειρότερο όλων είναι ότι η λιμουζίνα δεν πληρώνεται από την τσέπη του βουλευτή αλλά από τον φορολογούμενο, αυτόν που δεν έχει δικαίωμα σε δημόσιες λιμουζίνες αλλά ούτε καν σε αξιοπρεπή και αξιόπιστα μέσα μεταφοράς….

Και μετά λέτε κάποιοι (από εσάς τους 300) ότι θέλετε να φορολογήσετε τη ναυτιλία! Και εμείς ρωτάμε για ποιο λόγο; για να πληρώνονται -κατά απόλυτη προτεραιότητα- οι λιμουζίνες και τα ταξίδια των αρχόντων του τόπου και των συνοδών τους….; Γιατί σε αντίθεση με τα σκάφη του Λ.Σ. στην Άνδρο, στην Κάρπαθο ή στην Κέρκυρα δεν πιστεύω ότι τα βουλευτικά αυτοκίνητα ξεμένουν ποτέ λόγο δημόσιας αφραγκιάς από καύσιμα ή ανταλλακτικά.

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.