Απάντηση σε μια … απόπειρα απάντησης

Απάντηση σε μια … απόπειρα απάντησης

4
Απάντηση σε μια … απόπειρα απάντησης

Με ανακοίνωση προς τα ΜΜΕ ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας απαντά στα Ελληνικά Πετρέλαια και εξακολουθεί να υποβάλλει τα παρακάτω ερωτήματα:

«Σε συνέχεια δημοσιευμάτων του ημερήσιου Τύπου πληροφορηθήκαμε την απόπειρα απάντησης της ΕΛΠΕ ΑΕ στην από 23.1.2012 επιστολή μας προς τις αρμόδιες αρχές για καταχρηστικές πρακτικές των ΕΛΠΕ στην αγορά ναυτιλιακών καυσίμων.

Σημειώνουμε «απόπειρα απάντησης», καθώς δια των διαλαμβανομένων δεν απαντάται κανένα από τα ερωτήματα που θέσαμε αλλά επαναλαμβάνονται γενικολογίες, ανακρίβειες και μισές αλήθειες. Ειδικότερα, δεν λάβαμε απάντηση στα ακόλουθα ερωτήματα:

·        Γιατί δεν κατονομάζουν τα ΕΛΠΕ τους άλλους προμηθευτές ναυτιλιακών καυσίμων ακτοπλοΐας που διατείνονται ότι υπάρχουν; Εξ όσων εμείς γνωρίζουμε όλες οι εταιρείες εμπορίας προμηθεύονται από τα ΕΛΠΕ, κατά συνέπεια αυτά αποτελούν defacto μονοπωλιακό προμηθευτή των εν λόγω προϊόντων.

·        Για ποιο ακριβώς λόγο απεφασίσθη η διακοπή της παραγωγής straight run καυσίμου στα πλαίσια της «αναβάθμισης» και γιατί δεν συνεχίζεται η διύλισή του;

·        Για ποιο λόγο τα ΕΛΠΕ μας εξαναγκάζουν να χρησιμοποιούμε καύσιμο τύπου cracked που αποτελεί ποιοτικά υποδεέστερη κατηγορία καυσίμου, η οποία θα επιβαρύνει το λειτουργικό κόστος του πλοίου και θα δημιουργήσει ενισχυμένες ανάγκες συντήρησης των μηχανών των πλοίων;

·        Για ποιο λόγο το υποδεέστερο αυτό καύσιμο παρέχεται από τα ΕΛΠΕ σε τιμή ακριβότερη  από το καλύτερης ποιότητας που χρησιμοποιούσαμε έως τώρα;

·        Γιατί προκειμένου να καλύψουν την σκανδαλώδη αυτή κίνηση, τα ΕΛΠΕ στρέφονται σε ακόμη ακριβότερο καύσιμο 1% θείου καθ’ υπέρβασιν κάθε εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας; 

·        Και εάν όλα τα παραπάνω αποφασίσθηκαν στα πλαίσια της δήθεν προστασίας των συμφερόντων των ΕΛΠΕ – που ως μονοπώλιο όμως θα έπρεπε να υπαγορεύονται και από κοινωνικές υποχρεώσεις νομικά κατοχυρωμένες – πως εξηγείται άραγε η σκανδαλώδης αύξηση των περιθωρίων κέρδους κατά 40% που επέβαλαν; Η αύξηση αυτή μόνο ελάχιστη δεν μπορεί να θεωρηθεί όπως πρωτοφανώς προσπαθούν να μας πείσουν και την οποία κατά τα λοιπά δεν επιχειρούν καν να αιτιολογήσουν!

Στα πλαίσια της διαβούλευσης της κυβέρνησης και των κομμάτων για την κρίσιμη κατάσταση της ακτοπλοΐας, ο Σύνδεσμός μας καλεί τους αρμόδιους φορείς να επιληφθούν άμεσα του θέματος αυτού, θέτοντας τροχοπέδη στην κερδοσκοπία και στην αδιαφορία των ΕΛΠΕ για την ελληνική κοινωνία, τους νησιώτες και τον τουρισμό.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.