Βραβείο Καλύτερης Στρατηγικής Επικοινωνίας

Βραβείο Καλύτερης Στρατηγικής Επικοινωνίας

Βραβείο καλύτερης Στρατηγικής Επικοινωνίας. (Το βραβείο αυτό αφορά τη βράβευση ναυτιλιακής εταιρείας που παρουσιάζει οργανωμένη, σταθερή, διαυγή και ουσιαστική επικοινωνιακή πολιτική μέσω της συνεργασίας με εκπροσώπους των ΜΜΕ. Στην κατηγορία αυτή ψήφισαν μόνο δημοσιογράφοι και τα μέλη της ΕΝΟΕ).

Το βραβείο απονεμήθηκε στη Celestyal Cruises από τον Μηνά Τσαμόπουλο, δημοσιογράφο και τον Θεόδωρο Βώκο, Project Director της διεθνούς έκθεσης των Ποσειδωνίων.

tsam 110

 Το βραβείο παρέλαβε ο Κυριάκος Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises. 

«Η Louis Cruises από το 2013, ξεπερνώντας τις δυσκολίες του παρελθόντος με μεγάλη επιτυχία, έχει τοποθετηθεί στρατηγικά ως πρέσβειρα της ελληνικής κρουαζιέρας και της γνήσιας ελληνικής φιλοξενίας δίνοντας παράλληλα μια φρέσκια και δημιουργική πνοή, εισάγοντας την έννοια του «Καλημέρα», με όλη τη σημασία της λέξης «καλημέρα»! Το νέο εμπορικό σήμα, Celestyal Cruises, αντικατοπτρίζει πλήρως την προσπάθεια της εταιρείας να μυήσει τους επιβάτες στην ελληνική γαστρονομία, ιστορία, μουσική και στις ομορφιές της Ελλάδας. Celestyal σημαίνει «ουράνια» και σε παραπέμπει στο ουράνιο στερέωμα οδηγώντας σε στη «θεϊκή» φιλοξενία! Ένα brand name που αντανακλά την εμπειρία του ταξιδιού και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρονται στους επιβάτες από την εταιρεία, καθιστώντας τη Celestyal πρέσβειρα της χώρας μας στις διεθνείς αγορές.
Με σωστό τρόπο προσέγγισης και στοχευμένες, συστηματικές δράσεις επικοινωνίας, η Celestyal προωθεί την ανοιχτή επικοινωνία, το διάλογο, την καινοτομία, τη διεθνή προβολή της Ελλάδας, με τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Γραφείο Τύπου που αναπτύσσει συστηματικά διαύλους επικοινωνίας και συνεργασίας με δημοσιογράφους και ανθρώπους του κλάδου. Σημαντικές επίσης είναι οι πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν ως μέλη της CLIA να ενημερώσουν φορείς και μέσα ενημέρωσης για τη σημασία της κρουαζιέρας και τα οφέλη στην εθνική οικονομία με την αποστολή σχετικών ενημερωτικών μελετών και στοιχείων προκειμένου να αναπτυχθεί ο κλάδος στη χώρα μας και να φέρει τα μέγιστα δυνατά έσοδα.

Η Celestyal Cruises έχει αναπτύξει μια στρατηγική επικοινωνία που βασίζεται σε συνέργειες αλλά και σε συσχετισμό (δηλαδή, όχι απλώς σε δημοσιες σχέσεις) με κοινά όπως η δημοσιογραφική και η εκπαιδευτική κοινότητα, οι κάτοικοι και οι νέοι της νησιωτική περιφέρειας, πολιτιστικά ιδρύματα και ευπαθείς ομάδες. Η στρατηγική της εστιάζεται στην ανθρώπινη επαφή και στην κατανόηση των ενδιαφερόντων και προβληματισμών των ομάδων στις οποίες απευθύνεται.»

Νατάσα Βασιλάκη-David Glass

 

Για την εταιρεία Celestyal Cruises μίλησαν προσωπικότητες του ευρύτερου ναυτιλιακού κλάδου, στο βίντεο που ακολουθεί.