Η ξηρασία δοκιμάζει τη ναυσιπλοΐα της Νότιας Αμερικής

Η ξηρασία δοκιμάζει τη ναυσιπλοΐα της Νότιας Αμερικής

124
Η ξηρασία δοκιμάζει τη ναυσιπλοΐα της Νότιας Αμερικής

Οι θαλάσσιες μεταφορές που πραγματοποιούνται μέσω του λιμένα του Rosario στην Αργεντινή έχουν περιοριστεί, καθώς η στάθμη των υδάτων στον ποταμό Parana βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 10 ετών.

Συνήθως την περίοδο Ιουλίου-Οκτωβρίου η στάθμη των υδάτων στον ποταμό Parana βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Ωστόσο φέτος λόγω της ξηρασίας που παρατηρείται στη Ν. Βραζιλία, μέσω της οποίας τροφοδοτείται ο ποταμός με νερό, το φαινόμενο της μειωμένης στάθμης των υδάτων είναι πιο έντονο.

Ο λιμένας του Rosario αποτελεί κόμβο μεταφοράς αγροτικών αλλά και πετρελαϊκών προϊόντων. Να σημειωθεί ότι μέσω του ποταμού Parana, ο οποίος αποτελεί το δεύτερο σε μήκος μεγαλύτερο ποταμό της Ν. Αμερικής, πραγματοποιείται περίπου το 80% των εξαγωγών των γεωργικών προϊόντων της Αργεντινής.

Η Αργεντινή αποτελεί το μεγαλύτερο εξαγωγέα σόγιας και σογιέλαιου στον κόσμο, καθώς και τον τρίτο μεγαλύτερο εξαγωγέα καλαμποκιού.

Την ίδια ώρα η χώρα αντιμετωπίζει προβλήματα αναφορικά με τις παραδόσεις πετρελαϊκών προϊόντων και βιοκαυσίμων, καθώς τα συγκεκριμένα φορτία μεταφέρονται μέσω του ποταμού Parana με μικρότερης χωρητικότητας πλοία άρα και μειωμένα σε ποσότητα.

Εκπρόσωπος της λιμενικής αρχής του Rosario δήλωσε ότι αναμένονται βροχές εντός των επόμενων εβδομάδων στη Ν. Βραζιλία, οπότε και σταδιακά η στάθμη των υδάτων του ποταμού Parana θα επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα και θα αποκατασταθούν οι θαλάσσιες συγκοινωνίες από και προς την Αργεντινή.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.