Κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2018 υπολογίζεται ότι εστάλησαν συνολικά προς ανακύκλωση 220 πλοία, εκ των οποίων τα 169 οδηγήθηκαν προς τα διαλυτήρια της Ν. Ασίας.
Σύμφωνα με το NGO Shipbreaking Platform, από τον περασμένο Απρίλιο έως και τα τέλη του περασμένου Ιουνίου έχουν χάσει την ζωή τους 6 εργάτες και άλλοι επτά τραυματίστηκαν σοβαρά κατά τη διαδικασία ανακύκλωσης πλοίων σε διαλυτήριο της Chittagong στο Μπαγκλαντές, ενώ εργάτης έχασε την ζωή του μετά από εργατικό δυστύχημα που συνέβη σε εγκατάσταση ανακύκλωσης στο Alang της Ινδίας.
Συνολικά εκτιμάται ότι κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του τρέχοντος έτους έχουν χάσει την ζωή τους 18 άνθρωποι σε διαλυτήρια της Ν. Ασίας, ενώ έχουν σημειωθεί 9 τραυματισμοί εργατών.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία του NGO Shipbreaking Platform, τα πλοία που εστάλησαν προς ανακύκλωση σε διαλυτήρια της Ν. Ασίας ανήκαν σε Αμερικανούς πλοιοκτήτες, ακολουθώντας οι Έλληνες και οι πλοιοκτήτες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Να σημειωθεί ότι μετά από ενάμιση χρόνο ξεκίνησαν εκ νέου οι εργασίες ανακύκλωσης δεξαμενόπλοιων σε εγκαταστάσεις του Πακιστάν στα τέλη του περασμένου Απριλίου. Μέσα σε διάστημα μόλις δύο μηνών υπολογίζεται ότι έχουν οδηγηθεί προς ανακύκλωση στο Gadani του Πακιστάν 22 δεξαμενόπλοια.
Σημαντικός λόγος για τον αυξανόμενο ρυθμό ανακύκλωσης δεξαμενόπλοιων, όπως αναφέρει το NGO Shipbreaking Platform, είναι οι χαμηλοί ναύλοι που επικρατούν στην συγκεκριμένη αγορά.