Το περασμένο έτος εκτιμάται ότι 835 πλοία εστάλησαν συνολικά προς ανακύκλωση, εκ των οποίων τα 543 οδηγήθηκαν προς διαλυτήρια της Ν. Ασίας. Σύμφωνα με στοιχεία της NGO Shipbreaking Platform τα 543 πλοία ανακυκλώθηκαν κάτω από επικίνδυνες συνθήκες, οι οποίες επιβαρύνουν το περιβάλλον και βλάπτουν την υγεία των εργατών.
Η πλειονότητα των πλοίων που εστάλη προς ανακύκλωση κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους ήταν πλοία μεταφοράς γενικού φορτίου, ενώ ακολούθησαν bulk carriers, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενόπλοια, RO-RO, επιβατηγά και πλατφόρμες άντλησης πετρελαίου.
Υπολογίζεται ότι ο μεγαλύτερος αριθμός χωρητικότητας πλοίων οδηγήθηκε προς ανακύκλωση σε διαλυτήρια του Μπαγκλαντές (196 πλοία, 6,5 εκατ. GT), ακολουθώντας τα διαλυτήρια της Ινδίας (239 πλοία, 5,9 εκατ. GT) και του Πακιστάν (107 πλοία, 4,07 εκατ. GT).
Να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση του Πακιστάν το περασμένο έτος εισήγαγε απαγόρευση στις ανακυκλώσεις δεξαμενόπλοιων μετά από μία σειρά δυστυχημάτων τα οποία συνέβησαν κατά τις εργασίες ανακύκλωσης στην χώρα οδηγώντας στην απώλεια ζωής 30 εργατών. Η απαγόρευση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να καταγραφεί αύξηση του ρυθμού ανακύκλωσης δεξαμενόπλοιων στην Ινδία.
Από την έρευνα της NGO Shipbreaking Platform προκύπτει επιπλέον ότι το 40% των πλοίων που εστάλησαν προς ανακύκλωση σε διαλυτήρια της Ν. Ασίας κατά το περασμένο έτος άνηκε σε Ευρωπαίους πλοιοκτήτες.