Ναυπηγήθηκε το πρώτο από μια νέα γενιά φιλικών προς το περιβάλλον φορτηγών...

Ναυπηγήθηκε το πρώτο από μια νέα γενιά φιλικών προς το περιβάλλον φορτηγών πλοίων

403
Ναυπηγήθηκε το πρώτο από μια νέα γενιά φιλικών προς το περιβάλλον φορτηγών πλοίων

Το πλοίο με την ονομασία “Ilshin Green Iris”, ναυπηγήθηκε στο Hyundai Mipo Dockyard (HMD) στη Ν. Κορέα για την εταιρεία Ilshin Logistics και αποτελεί το αποτέλεσμα ενός προγράμματος το οποίο ανακοινώθηκε τον Ιούλιο του 2016, σχετικά με την ανάπτυξη του πρώτου από μια νέα γενιά φιλικών προς το περιβάλλον φορτηγών πλοίων τα οποία καταναλώνουν καύσιμο LNG.

Το χωρητικότητας 50.000 dwt φορτηγό πλοίο είναι εξοπλισμένο με ένα δίχρονο κινητήρα MAN B&W 6G50ME-GI, ενώ έχει επαληθευτεί και η συμμόρφωσή του με τον International Gas Fuel (IGF) Code από τους Lloyds Register και Korean Register. Το “Ilshin Green Iris” έχει ναυλωθεί από την POSCO για τη μεταφορά ασβεστόλιθου στο κορεατικό παράκτιο εμπόριο.

Το “Ilshin Green Iris” διαθέτει μια δεξαμενή καυσίμου LNG Τύπου «C» χωρητικότητας 500m³, κατασκευασμένη από ωστενιτικό χάλυβα υψηλής περιεκτικότητας σε μαγγάνιο, ένα υλικό που αναπτύχθηκε πρόσφατα από την POSCO και έχει σχεδιαστεί ειδικά για κρυογενικές εφαρμογές αποθήκευσης υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγροποιημένου αερίου.

Με περισσότερους από 200 κινητήρες τέτοιου τύπου να έχουν παραγγελθεί, ο κινητήρας ME-GI (-Gas Injection) της MAN Diesel & Turbo έχει θέσει ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο για τους δίχρονους κινητήρες πρόωσης που προορίζονται μεταξύ άλλων για πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πλέον πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου. Με τον κινητήρα ME-GI, η εξέλιξη των δίχρονων κινητήρων έχει κάνει ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός, συνδυάζοντας τις μοναδικές ιδιότητες της καύσης πολλαπλών καυσίμων και τη γνωστή αξιοπιστία των ME-κινητήρων της Man Diesel & Turbo.

Φωτό: mandieselturbo.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.