Ναυπηγήθηκε το πρώτο VLCC με σύστημα scrubber

Ναυπηγήθηκε το πρώτο VLCC με σύστημα scrubber

1902
Ναυπηγήθηκε το πρώτο VLCC με σύστημα scrubber

Το πρώτο δεξαμενόπλοιο κατηγορίας VLCC εφοδιασμένο με σύστημα καθαρισμού καυσαερίων ναυπήγησε η Hyundai Samho Heavy Industries, θυγατρική εταιρεία της Hyundai Heavy Industries.

Το νέο δεξαμενόπλοιο, χωρητικότητας 310.000 τόνων, με μήκος 336 μ., πλάτος 60 μ. και ύψος 30 μ., θα είναι εξοπλισμένο με scrubber το οποίο θα συμβάλει στη μείωση των επιβλαβών εκπομπών του πλοίου, προς συμμόρφωση με τη νέα διεθνή νομοθεσία του IMO, η οποία θα τεθεί σε ισχύ το 2020.

Το σύστημα scrubber με το οποίο εξοπλίστηκε το συγκεκριμένο πλοίο έχει ύψος 11 μ. και πλάτος 8,3 μ. και θα έχει ως στόχο να απομακρύνει τα οξείδια του θείου μέσα από τον καθαρισμό των απαερίων με θαλασσινό νερό.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Pulse, έχουν εφαρμοσθεί επίσης νέες τεχνολογικές καινοτομίες στην προπέλα και στο πηδάλιο του συγκεκριμένου δεξαμενόπλοιου, οι οποίες εκτιμάται ότι θα συμβάλλουν στη βελτίωση της ενεργειακής του απόδοσης.

Τα ναυπηγεία της Hyundai Samho Heavy Industries εκτιμούν ότι η εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού των καυσαερίων στα πλοία θα αποτελέσει την προτιμητέα επιλογή για την παγκόσμια ναυτιλία, προκειμένου να ανταποκριθεί στις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις.