Νέες λύσεις προς τη συμμόρφωση με τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις

Νέες λύσεις προς τη συμμόρφωση με τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις

322
Νέες λύσεις προς τη συμμόρφωση με τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις

H ιαπωνική ναυπηγική εταιρεία Oshima Shipbuilding ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στη διαδικασία παραγωγής ενός νέου καύσιμου με ονομασία «Super Eco Fuel», το οποίο θα ανταποκρίνεται στους διεθνείς κανονισμούς σχετικά με τα NOx και SOx.

Το συγκεκριμένο καύσιμο παράγεται μέσα από την ανάμειξη LCO (Lightcycle Oil) με GTL (Gas-to-Liquid), ενός υγρού καυσίμου το οποίο παράγεται από φυσικό αέριο, και με νερό.

Το αποτέλεσμα της ανάμειξης είναι ένα καύσιμο το οποίο δεν απαιτεί την εγκατάσταση ακριβού εξοπλισμού ή την τροποποίηση των μηχανών των πλοίων για την κατανάλωσή του.

Σύμφωνα με τον DNV GL, το LCO είναι ένα καύσιμο με χαμηλά επίπεδα θείου, αλλά με χαμηλή απόδοση καύσης. Από την άλλη πλευρά, το καύσιμο GTL δεν περιέχει σχεδόν καθόλου θείο, και διαθέτει υψηλή απόδοση καύσης. Με την ανάμειξη των δύο καυσίμων σε σωστές αναλογίες, το προϊόν που θα παραχθεί θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της διεθνούς νομοθεσίας του IMO για ναυτιλιακά καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο έως 0,5%.

Επιπρόσθετα με την προσθήκη νερού στην παραπάνω μείξη το παραγόμενο καύσιμο θα πληροί τις απαιτήσεις των κανονισμών των περιοχών ECA για καύσιμα με έως 0,1% περιεκτικότητα σε θείο.

Μέχρι στιγμής προκαταρκτικοί έλεγχοι των χαρακτηριστικών του εν λόγω καυσίμου έχουν πραγματοποιηθεί με ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ επιπρόσθετοι έλεγχοι προγραμματίζονται προκειμένου το «Super Eco Fuel» να είναι κατάλληλο προς χρήση.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.