Έντονο ενδιαφέρον για την χρήση μηχανής καύσεως LPG

Έντονο ενδιαφέρον για την χρήση μηχανής καύσεως LPG

530
Έντονο ενδιαφέρον για την χρήση μηχανής καύσεως LPG
Φωτό αρχείου: turbomachinery.mandieselturbo.com

Η γερμανική MAN Diesel & Turbo υπέγραψε Μνημόνιο Συμφωνίας (MoU) με τη Hyundai Heavy Industries Engine & Machinery Division (HHI-EMD), για την ανάπτυξη κινητήρων διπλού καυσίμου οι οποίοι θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγραέριο (LPG).

Με την ολοκλήρωση του έργου, η HHI-EMD θα μπορεί πλέον να διαθέτει στην αγορά δίχρονες μηχανές πρόωσης που θα καταναλώνουν καύσιμο LPG.

O κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος του τμήματος Πωλήσεων και Προώθησης Δίχρονων Κινητήρων της MAN Diesel & Turbo ανέφερε: «Η MAN Diesel & Turbo έχει δείξει και στο παρελθόν έντονο ενδιαφέρον για τη χρήση του υγραερίου (LPG) ως καύσιμο πάνω σε πλοία που μεταφέρουν LPG, όμως πλέον και άλλοι κλάδοι της ναυτιλίας έχουν αρχίσει να ερευνούν την συγκεκριμένη επιλογή, μια γενική τάση η οποία αυξάνεται».

«Το υγραέριο έχει μεγάλες δυνατότητες ως καύσιμο, καθώς δεν περιέχει θείο, είναι ευρέως διαθέσιμο και ο εφοδιασμός των πλοίων με αυτό γίνεται εύκολα. Συνεπώς, γίνεται μια όλο και πιο ελκυστική εναλλακτική λύση αντί άλλων τύπων καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο», πρόσθεσε ο κ. Foldager.

Η εταιρεία αναμένει ότι η εγκατάσταση μιας τέτοιου τύπου μηχανής πάνω σε ένα εμπορικό πλοίο θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική ως προς το κόστος, σε σχέση με άλλους τύπους μηχανών διπλού καυσίμου.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.