Στρατηγικές επιλογές «μεγεθών» για γερούς παίκτες στα containers

Στρατηγικές επιλογές «μεγεθών» για γερούς παίκτες στα containers

152
Στρατηγικές επιλογές «μεγεθών» για γερούς παίκτες στα containers

Παρά το γεγονός ότι σημειώνεται αύξηση στην χωρητικότητα των containerships που διαχειρίζονται οι 15 μεγαλύτερες εταιρείες στην εν λόγω αγορά, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο και με την Hyundai Merchant Marine (HMM).

Σύμφωνα με στοιχεία της Alphaliner, η χωρητικότητα των πλοίων της HMM μειώθηκε από 456.000 TEUs το 2017 σε 347.000 TEUs στις αρχές του 2018, αντιπροσωπεύοντας μείωση της τάξεως του 23,9%.

Η μείωση οφείλεται στην απόσυρση ορισμένων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας από τις διαδρομές Ασίας- Ευρώπης και Ασίας- Ανατολικής Ακτής της Βόρειας Αμερικής, τα οποία ναυλώθηκαν στην Maersk και στην MSC, στο πλαίσιο της συμμαχίας 2M+HMM, η οποία ξεκίνησε τις λειτουργίες της τον Απρίλιο του 2017.

Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με την Alphaliner, το μερίδιο που κατέχουν παγκοσμίως οι 15 μεγάλες εταιρείες μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 12,6% κατά τη διάρκεια του 2017, φτάνοντας το 85,1% την 1η Ιανουαρίου 2018, ποσοστό που αντιπροσωπεύει χωρητικότητα 18,32 εκατ. TEUs.

Την ίδια περίοδο καταγράφηκε αύξηση της παγκόσμιας χωρητικότητας των containerships κατά 3,9%, από 20,69 εκατ. TEUs  το 2017 σε 21,51 εκατ. TEUs στις αρχές του 2018.

Φωτό: hmm21.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.