Δεξαμενές τύπου μεμβράνης στα πλοία για την εξοικονόμηση καυσίμου LNG

Δεξαμενές τύπου μεμβράνης στα πλοία για την εξοικονόμηση καυσίμου LNG

437
Δεξαμενές τύπου μεμβράνης στα πλοία για την εξοικονόμηση καυσίμου LNG

Οι εταιρείες Deltamarin και Gaztransport & Technigaz (GTT) εξετάζουν την χρήση δεξαμενών τύπου μεμβράνης για την αποθήκευση καυσίμου LNG σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και σε επιβατηγά πλοία.

Εδώ και αρκετό καιρό, το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αποτελεί μια καθιερωμένη εναλλακτική λύση καυσίμου για θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων, ενώ παράλληλα αποτελεί και ένα συμπληρωματικό καύσιμο για την περίπτωση μεγαλύτερων ταξιδιών. Αν και συνήθως χρησιμοποιούνται δεξαμενές τύπου C για την αποθήκευση καυσίμου LNG, όσο η επιθυμητή αυτονομία και το μέγεθος του πλοίου αυξάνονται, άλλες τεχνολογίες δεξαμενών μπορεί να καταστούν πιο βιώσιμες για το συγκεκριμένο σκοπό. Ανάμεσα σε αυτές βρίσκεται και η τεχνολογία δεξαμενών τύπου μεμβράνης της GTT.

Σε στενή συνεργασία με την GTT, η Deltamarin έχει δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο λύσεων για εμπορικά και επιβατηγά πλοία, οι οποίες πετυχαίνουν εξοικονόμηση πολύτιμου χώρου για το φορτίο, σε σχέση με τις κλασικές λύσεις κυλινδρικών δεξαμενών αποθήκευσης LNG, και επιτρέπουν την χρήση του LNG ως καύσιμο για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ένα πλοίο μεταφοράς αυτοκίνητων και φορτηγών (PCTC) και ένα κρουαζιερόπλοιο, με τη Deltamarin να πιστεύει πως από οικονομικής πλευράς, το LNG ως καύσιμο και η τεχνολογία μεμβράνης ως λύση αποθήκευσης καυσίμων είναι σίγουρα εφικτά για διάφορα έργα.

Φωτό: deltamarin.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.