Λογισμικό για την αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας στα πλοία

    111
    Λογισμικό για την αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας στα πλοία

    Η εταιρεία Rolls-Royce επεκτείνει τις λύσεις της για τη διαχείριση ενέργειας σε θαλάσσιες εφαρμογές, με μια ενότητα παρακολούθησης της κατανάλωσης καυσίμου και του διοξειδίου του άνθρακα, η οποία βασίζεται στο «cloud» και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις του κανονισμού MRV της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Aπό την 1η Ιανουαρίου 2018 η συλλογή και η αναφορά δεδομένων ταξιδιού θα απαιτείται υποχρεωτικά, και οι ιδιοκτήτες πλοίων άνω των 5.000 GT που προσεγγίζουν λιμένες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να παρακολουθούν, να αναφέρουν και να επαληθεύουν την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές CO2.

    Με τη νέα ενότητα η οποία έχει εγκατασταθεί ως πρόσθετη λύση στο Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας της Rolls-Royce που εισήχθη τον Μάιο, τα δεδομένα μπορούν να αποστέλλονται αυτόματα από το πλοίο στο «cloud», όπου οι πληροφορίες και οι αναφορές μπορούν να γίνουν προσβάσιμες από οπουδήποτε με σύνδεση στο Internet. Το λογισμικό έχει επίσης την δυνατότητα να επικυρώνει τα εισερχόμενα δεδομένα.

    pr-03-11-2017
    Φωτό: rolls-royce.com

    Εκτός από την απλότητα συλλογής δεδομένων, μια βασική εστίαση κατά τη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης του λογισμικού ήταν η προστασία των δεδομένων. Ο κ. Eivind Vinje, Technical Product Manager – Energy Management στη Rolls-Royce, ανέφερε: «Η ασφάλεια και η ακεραιότητα του συστήματος έχουν αυξηθεί τέσσερις φορές, με προηγμένες τεχνολογίες κρυπτογράφησης, μια διαδικασία επαλήθευσης σε δύο βήματα και ένα κέντρο ασφαλείας που λειτουργεί 24/7. Προσκαλέσαμε επίσης έναν αριθμό τρίτων εμπειρογνωμόνων σε θέματα ασφάλειας του κυβερνοχώρου να «εισβάλουν» στο σύστημα, αλλά όλοι δεν κατάφεραν να παραβιάσουν τα πρωτόκολλα ή να βρουν αδύναμα σημεία».

    Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.