Ένα ακόμα Handysize με LNG ως καύσιμο

    386
    Ένα ακόμα Handysize με LNG ως καύσιμο

    Το νεότευκτο φορτηγό πλοίο της ESL Shipping με την ονομασία «Haaga»,  το οποίο χρησιμοποιεί LNG ως καύσιμο και έχει εξαιρετική ενεργειακή απόδοση, καθελκύστηκε στις 20 Οκτωβρίου στο ναυπηγείο Jinling Shipyard στην Κίνα. Νωρίτερα, στα τέλη Αυγούστου, είχε γίνει και η καθέλκυση του αδελφού του πλοίου «Viikki».

    Haaga Naming Ceremony-20-674Τα δύο αδελφά πλοία αποτελούν τα πρώτα παγκοσμίως πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου κατηγορίας Handysize, τα οποία χρησιμοποιούν για καύσιμο LNG. Με μήκος 160 μέτρα και χωρητικότητα 25.600 dwt, τα συγκεκριμένα πλοία που κινούνται με LNG, παράγουν πάνω από 50% χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με πλοία της προηγούμενης γενιάς. Τα εν λόγω πλοία θα ξεκινήσουν να επιχειρούν στη Βαλτική Θάλασσα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018

    Η κατασκευή των δύο πλοίων αποτελεί μέρος του έργου «Bothnia Bulk» το οποίο χρηματοδοτείται εν μέρει από την Ε.Ε. Στόχος του έργου είναι να εκσυγχρονίσει τις μεταφορές δια θαλάσσης στη θαλάσσια διαδρομή μεταξύ Luleå (Σουηδία), Oxelösund (Σουηδία) και Raahe (Φινλανδία), ώστε να είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον.

    Φωτό: eslshipping.com

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.