Στην Κίνα το ενδιαφέρον της αεροπορικής αγοράς

Στην Κίνα το ενδιαφέρον της αεροπορικής αγοράς

279
Στην Κίνα το ενδιαφέρον της αεροπορικής αγοράς

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Boeing η Κίνα αποτελεί μία από τις πολλά υποσχόμενες αγορές για την παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία, με ρυθμούς ανάπτυξης της επιβατικής κίνησης που αγγίζει ποσοστά της τάξης του +10% σε ετήσια βάση. Αυτή η ανάπτυξη της αεροπορικής αγοράς της Κίνας αναμένεται να διατηρηθεί και τα επόμενα χρόνια, λόγω της συνεχούς ανάπτυξης της οικονομίας της και της ισχυροποίησης της μεσαίας τάξης που επιθυμεί ταξίδια για επαγγελματικούς αλλά και ψυχαγωγικούς λόγους.

Αυτός είναι ο κύριος λόγος που η Κίνα έχει θέσει στόχο να αναδειχθεί σε έναν διεθνή κατασκευαστή επιβατικών αεροσκαφών, ανταγωνιζόμενη τους παγκόσμιους κολοσσούς Airbus και Boeing, που προς το παρόν κυριαρχούν στην αγορά της. Η αρχή έγινε τον περασμένο Μάιο όταν και πραγματοποιήθηκε η παρθενική πτήση του πρώτου επιβατικού αεροσκάφους C919, που κατασκεύασε η Επιχείρηση Εμπορικών Αεροσκαφών της Κίνας (COMAC). Το στενής ατράκτου C919 έχει στόχο να ανταγωνιστεί την οικογένεια των Airbus 320 καθώς και την οικογένεια των 737NG της Boeing.

xxxxΤο δεύτερο βήμα έγινε προ ολίγων ημερών όταν η COMAC σε συνεργασία με την Ρωσία, παρουσίασε στη Σαγκάη το νέο επιβατικό αεροσκάφος ευρείας ατράκτου με κωδική ονομασία CR929. Το «C» στο όνομα του αεροσκάφους συμβολίζει το αρχικό γράμμα στη λέξη China (Κίνα) και το ακρώνυμο COMAC, ενώ το «9» συμβολίζει το «για πάντα» στην κινεζική κουλτούρα και το «2» αναφέρεται στα δύο συνεργαζόμενα μέρη, Ρωσία και Κίνα, που κατασκεύασαν το αεροσκάφος.

Στόχος της κινεζο-ρωσικής συνεργασίας είναι μέσα στην επόμενη δεκαετία να έχει ξεκινήσει η πώληση στην εγχώρια κινεζική και ρωσική αλλά και διεθνή αγορά αυτού του αεροσκάφους ευρείας ατράκτου, το οποίο θα μπορεί να μεταφέρει 280 επιβάτες, ενώ θα έχει ακτίνα δράσης στα 12.000 χλμ.

Φωτό: comac.cc

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.