Η πορεία των ναύλων στη διεθνή αγορά

Η πορεία των ναύλων στη διεθνή αγορά

384
Η πορεία των ναύλων στη διεθνή αγορά

Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου του Λονδίνου, Alibra Ltd , παρατηρείται ότι τα μεγάλα μεγέθη πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου έχουν αρχίζει να εμφανίζουν τα πρώτα σημάδια εξασθένησης, ενώ τα δεξαμενόπλοια διατηρούν ακόμα μια δυναμική.

Dry

Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας Capesize για συμβόλαια χρονοναύλωσης διάρκειας 6 μηνών σημείωσαν για την εβδομάδα που τερμάτισε στις 4 Οκτωβρίου ασθενής πτώση, αγγίζοντας τα ίδια επίπεδα με τα επίπεδα χρονοναύλωσης διάρκειας 12-24 μηνών – $16.500/ημέρα, μειωμένα κατά 500 δολάρια σε σχέση με μια εβδομάδα πριν. Καθοδική κίνηση παρατηρείται και στο μέγεθος Panamax, με τα επίπεδα χρονοναύλωσεων για την περίοδο 6 μηνών να αγγίζουν τις $11,000/ημέρα για τον Ειρηνικό Ωκεανό και τις $12,750 για τον Ατλαντικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα επίπεδα χρονοναυλώσεων για την περίοδο 6 μηνών στο μέγεθος Supramax είναι στα ίδια επίπεδα με το μέγεθος Panamaχ για τον Ειρηνικό Ωκεανό ($11,000/ημέρα) και μόλις 200 δολάρια λιγότερο ανά ημέρα ($12,500) από το μέγεθος Panamax για τον Ατλαντικό Ωκεανό.

Dry 40

Wet

Οι ναύλοι στην αγορά των MR (Medium Range) tankers κυμαίνονται αυτήν την εβδομάδα στις $13.500/pdpr για συμβόλαια ετήσιας διάρκειας, ενώ οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας Aframax κατέγραψαν μια μικρή αύξηση, αγγίζοντας τις $15.500/pdpr για ετήσιες χρονοναυλώσεις. Οι προοπτικές των tankers ενισχύονται επίσης και από την πρόσφατη ανακοίνωση της Ρωσίας και της Σαουδικής Αραβίας να δημιουργήσουν ένα fund ύψους $1 δις, το οποίο θα «χρησιμοποιηθεί» σε επενδύσεις για ενεργειακά έργα, θα ενισχύσει τις σχέσεις των δύο χωρών στον τομέα της ενέργειας, έχοντας συγχρόνως αντίκτυπο στην αγορά των wet.

Wet 40

 Φωτό: msco.ru