Τα χρέη συνεχίζουν να «πιέζουν» την Hapag-Lloyd

Τα χρέη συνεχίζουν να «πιέζουν» την Hapag-Lloyd

167
Τα χρέη συνεχίζουν να «πιέζουν» την Hapag-Lloyd

Η συγχώνευση με την United Arab Shipping Company (UASC) αρχίζει να φέρνει τα πρώτα χαμόγελα στην γερμανική ναυτιλιακή με έδρα το Αμβούργο Hapag-Lloyd, αλλά και ρευστό στα ταμεία της εταιρείας, μέσω της αύξησης κεφαλαίου στην οποία προχωρά η τελευταία, ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης.

Βέβαια, όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen, το μεγαλύτερο μέρος από την αύξηση κεφαλαίου, που ανέρχεται σε 352 εκατ. ευρώ, θα κατευθυνθεί προς την απομείωση του χρέους της ναυτιλιακής. Να σημειωθεί πως στα μέσα του τρέχοντος έτους, και μετά τη συγχώνευση, το συνολικό χρέος της εταιρείας ανερχόταν σε 7,3 δις ευρώ, ενώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο άγγιζε τα 4,2 δις.

Στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα συμμετάσχουν οι κύριοι μέτοχοι της εταιρείας η εταιρεία CSAV Germany Container Holding, η ναυτιλιακή Kühne Maritime, η εταιρεία Qatar Holding Germany καθώς και το Ταμείο Δημόσιων Επενδύσεων του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd θεωρεί πως θα υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον και από την αγορά για την αύξηση κεφαλαίου.

Στελέχη της Hapag Lloyd εκφράζουν την αισιοδοξία τους για το μέλλον και σημειώνουν ότι η συγχώνευση με την UASC, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάιο, ενίσχυσε την παρουσία της ιδίως στη Μέση Ανατολή. Επιπλέον, όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο, αναμένεται πως η προσθήκη νέων πλοίων από τη συγχώνευση με την UASC θα εξοικονομήσει στην εταιρεία ποσό ύψους $435 εκατ. ετησίως από το 2019 και μετά.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/Panama Canal Authority

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.